The Laredo Independent School District’s Parent Involvement Program invites all parents to become parent volunteers. The Parent Involvement Program is reaching out to parents to make them full partners with educators in the education of their children. The goal of the program is to create partnerships between the school, home, and community.
Research clearly affirms that parental involvement is a key ingredient in student success. To ensure student success, L.I.S.D, is seeking to engage parents and community volunteers in a wide range of activities at the schools. The value of volunteering and mentoring cannot be overestimated. The blessing of working with children often extends not only to the student, but also to the individual investing his or her time.
As parents, business and community leaders come together to ensure student success, the sense of investment and awareness of the ability to change direction or set new goals becomes a reality. Give your child a gift that lasts …………. your involvement.
El Programa de Participación de Padres del Distrito Escolar Independiente de Laredo invita a todos los padres a convertirse en padres voluntarios. El Programa de Participación de los Padres se está acercando a los padres para convertirlos en socios plenos de los educadores en la educación de sus hijos. El objetivo del programa es crear asociaciones entre la escuela, el hogar y la comunidad.
La investigación afirma claramente que la participación de los padres es un ingrediente clave en el éxito de los estudiantes. Para garantizar el éxito de los estudiantes, L.I.S.D busca involucrar a los padres y voluntarios de la comunidad en una amplia gama de actividades en las escuelas. El valor del voluntariado y la tutoría no se puede subestimar. La bendición de trabajar con niños a menudo se extiende no solo al estudiante, sino también al individuo que invierte su tiempo.
A medida que los padres, los líderes comerciales y comunitarios se unen para garantizar el éxito de los estudiantes, el sentido de inversión y la conciencia de la capacidad de cambiar de dirección o establecer nuevas metas se vuelven realidad. Dale a tu hijo un regalo que dure …………. su participación!