Aquesta és la nostra presentació com a equip i també us expliquem els nostres objectius al fer aquesta pàgina web.
Hola! Som un grup d'alumnes de 4t de Primària de l'escola IPSI. Hem creat aquesta pàgina web per compartir amb tothom tot el que hem après sobre la nostra escola.
El nostre equip:
Marc Mir
Tomás Werner
Óscar Figuera
Félix Hernández
Què volem aconseguir amb aquest projecte? Els nostres objectius principals han estat:
Conèixer a fons la història i les diferents ubicacions que ha tingut l'escola.
Entendre quines són les nostres prioritats educatives i què ens fa únics (els nostres trets d'identitat).
Saber qui és tot el personal que treballa a l'escola
Veure totes les extraescolars que podem fer.
Aprendre a treballar de manera cooperativa en equip i crear una pàgina web real.
Oscar Figuera
Hola soc l’Oscar i m’agrada el futbol. El meu aniversari és el 30 de maig i ja tinc 10 anys. Tinc una germana que es diu Sara.
Felix Hernández
Hola, soc el Felix i vaig a 4tC. M'agraden els esports.
Marc Mir
Hola, soc el Marc i vaig a la classe de 4t D. M'agrada molt el futbol i la tecnologia. Soc culé.
Tomás Werner
Hola, soc el Tomás i vaig a la classe de 4t C. Tinc una mascota que es diu Urko. També m'agrada el bàsquet i jugo en un equip de l'escola.