Servei de préstec
Disponible cada dia, a l'hora del pati. Si teniu alguna petició o consulta concreta, poseu-vos en contacte amb l'Imma Tutzó, professora de Llengua Catalana i responsable de la biblioteca, a les seves classes, a la mateixa biblioteca o bé escrivint un email al correu biblioteca@inspedralbes.cat.
A la pàgina que porta el títol de "Préstecs" hi teniu l'abast els mètodes de recerca i una explicació acurada de com fer-los servir.
Normativa
La biblioteca és un espai per a la lectura, la consulta, l'estudi i la recerca. Per això s'hi ha d'entrar en silenci i mantenir l'ambient d'estudi i de treball.
No es pot menjar, beure ni fer soroll. És per això que no és el lloc més adequat per a fer tasques en grup.
Els llibres i documents de la biblioteca s'han de tractar bé, evitant doblegar o trencar pàgines.
És molt important que els llibres estiguin ben ordenats. Un cop utilitzats, cal deixar-los al seu lloc o a la taula del bibliotecari.
No es poden fer servir els ordinadors personals per jugar o fer activitats no educatives.
El servei de préstec és de dues setmanes. Tots els llibres s'han de demanar a la persona encarregada de la biblioteca (Imma Tutzó)
Recordeu que, segons la normativa del centre, l'alumnat no pot fer ús del telèfon personal.