Ens han fet arribar les primeres accions de classe del grup de 1r ESO A. Moltes gràcies!!! 3 punts extres!!!
Ens arriben més fotografies: Una neteja de pati de 2n ESO C i una planta per ambientar la classe de 1r BAT A.
Aquestes dues darreres setmanes hem rebut moltes fotografies d'accions que feis a tutoria. Moltes gràcies per la vostra feina i implicació!!! Aquí en teniu un resum.
Ambientalització a l'aula. 1r ESO A, 2n ESO B i 2n Batxillerat
L'alumnat de 1r de Batxillerat A ens dona unes pautes...
Neteges de pati per part de 3r ESO D i 4t ESO B
Tenim novetats!!!
1r ESO A ens ha enviat imatges de com alimenten a les gallines i netegen el pati, així com 2n ESO B i 3r ESO D, aquests darrers també ha creat cartells per penjar a l'aula.
El grup de 1r ESO A es mostra molt actiu. Aquí en teniu unes imatges!!!
Dues alumnes de 1r BAT A afegint material a la compostadora.
Acabant el programa ens arriben noves accions per part dels grup més participatiu. Moltes gràcies pel vostre esforç 1r ESO A!!!
El grup de 2n ESO A ens ha fet arribar un munt de fotografies de diferents activitats que han fet al llarg del curs: Ambientalització de l'aula, recollida de fems al pati i fora del centre, reutilització... aquí teniu les evidències. Es mereixen uns bons punts extres.
Aquestes darreres setmanes ens arriben noves accions. Patis i presentacions. Això està molt disputat!!! Haurem d'esperar a les darreres classificacions!!!