L’alumnat NOU (que no estava matriculat al centre el curs anterior), ha de realitzar la matrícula de forma PRESENCIAL. Per tant, s’han de descarregar, emplenar i presentar, els impresos i documents que s’indicaran més avall en aquestes instruccions.
Aquest alumnat nou, de qualsevol curs (tret dels de 1r dels col·legis adscrits), que han obtingut la plaça en el procés d’admissió o per trasllat, així com els repetidors d’FP de 1r que estan obligats a fer novament admissió, han de fer la matrícula de forma PRESENCIAL al centre en les dates que s’indiquen a continuació: