Comencem el vıatge a Palma. Hem fet el següents trajectes: Palma- Barcelona, Barcelona-Istambul i Istambul-Ankara. Arribàrem a les 2 de la matinada per què l'últım vol va ser cancelat. Això sí en primera classe. Ens varem donar suc de benvınguda i sopar.
El primer dia va començar amb una cerimònia d'obertura a la nostra sala de conferències. ens va rebre la directora, Pınar Baydaş i va fer un discurs inaugural. Després, el coordinador del projecte Ilgar Musalı va informar als estudiants i els professors sobre el programa de la setmana. També els estudiants convidats i els professors van veure alguns vídeos sobre Turquia. Després, per l'ajut dels nostres professors, els alumnes van tenir algunes activitats de trencament de gel en grups, es diverteixen i s'aprenen mútuament. A la tarda vam visitar Anıtkabir i va informar als convidats sobre el Mustafa Kemal Atatürk. També vam visitar la Fundació i vam fer una breu reunió sobre el nostre projecte. Al final del dia tots els nostres estudiants turcs, finlandesos i espanyols estaven feliços i ganes de jugar a quidditch
En el 2n dia, els grups internacionals van rebre una breu presentació sobre el joc de quidditch dels jugadors de l'equip de Quidditch de METU. Els jugadors de l'equip de Quidditch, explicaren com jugar, les normes i els equipaments. Després de la presentació, els nostres estudiants jugaren per practicar aquest esport. A la tarda havien estat en grups de 7 i organitzaven un torneig de quidditch.
Dimecres, hem visitat la Capadòcia. La nostra primera parada va ser el llac de sal Tuz Gölü, hem vist el llac de sal amb fotos de paisatge espectaculars. Després arribem Avanos, on hem visitat les botigues de ceràmica i també intentàvem fer terrisseries per nosaltres mateixos. Després d'un dinar agradable, continuem amb les "xemeneies de fades" de Göreme i el "Museu a l'aire lliure". La nostra guia ens va informar de la història dels llocs i de les estructures de les xemeneies. La nostra última parada va ser "Pigeon Valley"on hem vist la posta de sol.
Hem anat al Museu a l'aire lliure Altınköy. Han vist i informat sobre com eren les cases del poble, la vella escola, el pont i el molí de molins. També s'assabentaven dels animals que hi havien al poble. Durant la visita al poble, els estudiants organitzats per grups internacionals, van jugar a la "caça del tresor" fent fotos dels llocs més importants del poble. A la tarda, els alumnes es prepararen les presentacions sobre diferents temes relacionats amb la visita Erasmus a Turquia. A la nit, varem tenir un sopar amb tots els participants.
L'últim dia, els alumnes van presentar els seus projectes als estudiants de 6è i 7è grau a l'escola. Varen explicar el fet els dies anteriors, la fotografia i el quidditch. A la tarda, per la sessió de cuina, els alumnes van anar al supermercat i van fer les compres segons les seves receptes. Tots els participants (alumnes i professors) van començar a cuinar al menjador del centre educatiu. Tots els grups van tenir diferents receptes de plats tradicionals turcs com Sarma, kısır, Lahmacun, mücver, börek, cacık,sütlaç etc. Hem completat el projecte amb una cerimònia de cloenda.