Us trobeu en un espai que podria ser fred i distant, absent d'emoció en l'aprenentatge si no fos... si no fos perquè qui hi ha al darrere és l'equip humà i professional de l'IE Montagut. Això és el que garanteix que us trobeu en un entorn plàcid i càlid, acollidor, que només té com a objectiu cercar la manera que, essent llunyans en l'espai físic del centre, us sentiu com a casa.
I com a casa per fer què?
Per aprendre.
Per aprendre a aprendre.
Per a conèixer qui hi ha a l'altra banda.
Per a aprendre a ensenyar.
Per a suggerir.
Per a regalar experiències i compartir projectes.
Per a no deixar ningú enrere.
Per tot això i per molt més que anirem fent plegats....
Així que, deixeu-vos dur.
Aquestes aules digitals són força intuïtives. Són els espais en què trobareu els suggeriments, activitats que no seran qualificades, enllaços o qualsevol material susceptible de servir per a l'acompanyament en l'aprenentatge o per l'autoaprenentatge. Trobareu una pàgina per a cada etapa educativa. Les etapes les trobareu o clicant els botons amb el nom o bé a les pestanyes desplegables que trobareu a la part superior dreta. Si hi cliqueu els botons us dirigirà directament a la pàgina de l'etapa. Si cliqueu les pestanyes veureu com es despleguen els diferents cursos d'aquella etapa, no els grups classe, sinó els nivells educatius... EI3, EI4, 1rP, 5èP, 1rESO... i així.
Doncs, res més. Tot vostre. Passegeu-vos-hi i parlem-ne. Som aquí al darrere, com sempre, dedicant temps i imaginació i convençuts que #totanirabe... oi que sí?
Salut!