🍟PICA PICA🥃
🍟PICA PICA🥃
El passat dimecres 30 d'octubre vam anar amb els alumnes del projecte 3 a fer un pica pica al bar del Baldiri Aleu, els alumnes van poder triar que volien per veure i van compartir diverses tapes per menjar, entre elles: patates de bosa, patates braves i olives.
A continuació podeu veure algunes de les imatges de la sortida: