HH5eko neska-mutilek egun ahaztezinak bizi izan dituzte Baratzen. Bertan gau bat igaro zuten eta esperientzia paregabeaz gozatzeko aukera izan zuten.
Egonaldian zehar, lagunekin jolastu, ingurunea ezagutu eta elkarrekin une eder asko partekatu zituzten. Gainera, etxetik kanpo gau bat pasatzeak autonomia lantzeko eta talde-loturak indartzeko aukera eman zien.
Baratzeko abentura irribarrez, emozioz eta oroitzapen polit askorekin bete zen. Ikasleek primeran pasatu zuten eta esperientzia hau luzaroan gogoratuko dute.
Primeran egin duzue, HH5! 🎉🌿😊
El alumnado de HH5 ha vivido unos días inolvidables en Baratze. Allí pasaron una noche y tuvieron la oportunidad de disfrutar de una experiencia única.
Durante la estancia, jugaron con sus amistades, descubrieron el entorno y compartieron muchos momentos especiales. Además, pasar una noche fuera de casa les permitió desarrollar su autonomía y fortalecer los lazos del grupo.
La aventura en Baratze estuvo llena de sonrisas, emociones y bonitos recuerdos. Lo pasaron fenomenal y, sin duda, guardarán esta experiencia en su memoria durante mucho tiempo.
¡Enhorabuena, HH5! 🎉🌿😊
Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleek eskolako horma bat kolorez eta sormenez bete dute grafiti ikusgarri bat eginez. Jarduera honen bidez, irudimena martxan jarri, talde-lana landu eta ikastetxeko txoko bati bizitza berria eman diote.
Emaitza hain polita izan da. Kolorez, ideiaz eta ilusioz betetako lan honek taldearen ahalegina eta elkarlana erakusten ditu.
Zorionak egindako lan bikainagatik! Hemendik aurrera, horma horrek ere badu zer kontatu. 🎨🖌️👏
El alumnado de 6.º de Primaria ha llenado de color y creatividad una de las paredes del colegio realizando un espectacular grafiti. A través de esta actividad, han puesto en marcha su imaginación, han trabajado en equipo y han dado una nueva vida a un rincón del centro.
El resultado ha sido magnífico. Esta obra, llena de color, ideas e ilusión, refleja el esfuerzo y la colaboración de todo el grupo.
¡Felicidades por este fantástico trabajo! A partir de ahora, esa pared también tiene una historia que contar. 🎨🖌️👏
6.mailako Lur Viterik Ezagutu Portua lehiaketan irabazle izan zen, eta sari berezi gisa bere gelakideekin Bilboats ontzian Bilboko itsasadarrean zehar ibilaldi zoragarria egin zuten atzo, ekainaren 11n. Esperientzia paregabea izan zen, hiria uraren ikuspegitik ezagutzeko aukera eskainiz.
Bestalde, 5. mailako ikasleek ere Ezagutu Portua programan parte hartu zuten, Bilboko portua bertatik bertara ezagutuz. Portuaren funtzionamendua, jarduera eta tamaina ikusteko aukera izan zuten, eta harrituta geratu ziren bertan mugitzen den guztiagatik… batzuk ia ontziak baino azkarrago ibili ziren informazioa jasotzen! ⚓😄
Bi taldeek asko gozatu zuten esperientziarekin. 🚢🌊
El alumnado de 6.º de Primaria disfrutó de una experiencia muy especial gracias a Lur Viteri, ganadora del concurso Ezagutu Portua. Como premio, el grupo realizó un maravilloso paseo por la ría de Bilbao a bordo del Bilboats el pasado 11 de junio. Fue una experiencia única que permitió conocer la ciudad desde otra perspectiva.
Por otro lado, el alumnado de 5.º de Primaria también participó en el programa Ezagutu Portua, conociendo de primera mano el Puerto de Bilbao. Se pudo observar su funcionamiento, actividad y dimensiones, quedando sorprendido por todo lo que allí se mueve… ¡casi había quien iba más rápido tomando notas que los propios barcos! ⚓😄
Ambos grupos disfrutaron mucho de la experiencia. 🚢🌊
3., 4. eta 5. mailako ikasleek Karrantzako Karpin Abentura Parkea bisitatu dute. Irteera honen helburua natura eta fauna gertutik ezagutzea izan da, baita animalien zaintzaren eta ingurumenaren kontserbazioaren garrantziaz jabetzea ere.
Bisitan zehar, ikasleek hainbat animalia ikusi dituzte eta haien ezaugarriei, ohiturei eta bizi-inguruneari buruz gehiago ikasteko aukera izan dute. Horrez gain, natur ingurunean egun atsegina igaro dute, ikaskideekin esperientziak partekatuz eta elkarbizitza sustatuz.
Oso egun polita pasa dugu, eta ikasleek irteeraz gozatzeko eta ikasgelatik kanpo ikasteko aukera paregabea izan dute.🦌🌿
El alumnado de 3.º, 4.º y 5.º de Primaria ha visitado el Parque de Aventura Karpin, en Karrantza. El objetivo de esta salida ha sido conocer de cerca la naturaleza y la fauna, así como tomar conciencia de la importancia del cuidado de los animales y de la conservación del medio ambiente.
Durante la visita, el alumnado ha podido observar diferentes animales y aprender más sobre sus características, hábitos y hábitats. Además, ha disfrutado de una agradable jornada en un entorno natural, compartiendo experiencias y fomentando la convivencia.
Hemos pasado un día muy agradable, y esta excursión ha supuesto una magnífica oportunidad para aprender fuera del aula, disfrutar de la naturaleza y seguir enriqueciendo las experiencias educativas del grupo. 🦌🌿
Gure eskolak poz handiz parte hartu du aurtengo Korrikan. Ostegunean Korrika Getxotik igaro zen, eta gure ikasleek ilusioz hartu zuten lekukoa, euskararen aldeko aldarria zabalduz.
Ostiralean, eskolan bertan giro ederra sortu genuen: korrika txiki bat egin, eta denok batera “Xiberutikan Mendebaldera” kantatu genuen gitarrarekin.
EUSKARA GARA!
Nuestra escuela ha participado con mucha ilusión en la Korrika de este año. El jueves pasó por Getxo, y nuestro alumnado llevó el testigo, difundiendo el mensaje a favor del euskera.
El viernes, en la propia escuela, hemos creado un gran ambiente: hemos hecho una "korrika txiki" y cantamos todos juntos “Xiberutikan Mendebaldera” acompañados de guitarra.
EUSKARA GARA!
Ostiralean, martxoaren 6an, gure eskolan Martxoak 8 ospatzeko prestaketak egin genituen. Ikasleek zapi more pertsonalizatuak sortu zituzten eta eskolatik jarri ditugu, espazioak apainduz.
Gainera, ume bakoitzak harro sentiarazten duen emakume bati buruz idatzi zuen, eskolako hormak haien istorioekin apainduz.
Zuetaz harro! 💜
El viernes 6 de marzo, en nuestra escuela realizamos preparativos para celebrar el 8 de marzo. El alumnado creó pañuelos morados personalizados y los colocamos por la escuela, decorando los espacios.
Además, cada niño/a escribió sobre una mujer de la que se siente orgulloso/a, decorando las paredes de la escuela con sus historias.
¡Orgullosxs de vosotras! 💜
Gaurkoan eguraldi txarra dela eta, ezin izan gara Algortako inauterietako kalejirara atera, beraz Inauteriak eskolan bertan ospatu ditugu.
Geroa Ikastola zirkua bilakatu dugu: musikaz, mozorroz eta giro bikainaz gozatuz. IGEren eskutik txokolatada ere izan dugu, eta tailer desberdinak egin ditugu egun berezi hau ospatzeko.
Eguraldiak lagundu ez badigu ere, primeran pasa dugu!
Hoy, debido al mal tiempo, no hemos podido salir a la kalejira de carnaval de Algorta, por lo que hemos celebrado los carnavales en la escuela.
Hemos convertido Geroa Ikastola en un circo, disfrutando de la música, los disfraces y un buen ambiente. De la mano del AMPA también hemos tenido txokolatada, y hemos hecho distintos talleres para celebrar este día tan especial.
Aunque el tiempo no nos ha acompañado, ¡lo hemos pasado muy bien!
Gaur Agate Deunaren bezpera ospatu dugu. Ohitura dugun bezala, eskolan barrena ibili gara kantuan, eta auzoko hainbat lekutan ere abestu dugu. Poz handiz hartu dugu urteroko ohitura hau, gure ingurukoekin partekatuz eta giro ederra sortuz.
Hoy hemos celebrado la víspera de Santa Águeda. Como es tradición, hemos cantado en la escuela y también en varios lugares de la zona. Hemos vivido con mucha ilusión esta costumbre anual, compartiéndola con quienes nos rodean y creando un ambiente bonito.
Urtarrilean zehar STEAM proiektuak garatu ditugu gure ikastetxean. Hainbat gai landu dira: elikadura, konposta, giza gorputzaren funtzionamendua... Proiektuei amaiera emateko, STEAM eguna ospatu genuen, non ikasleek ikasi eta landutakoa beste mailetako ikasleei aurkeztu dieten. Esperientzia oso aberasgarria izan da eta asko ikasi dugu.
Durante el mes de enero hemos desarrollado proyectos STEAM en la escuela. Se han trabajado diversos temas, como la alimentación, el compostaje, el funcionamiento del cuerpo humano... Para concluir los proyectos, hemos celebrado el Día de STEAM, en el que el alumnado presentó a estudiantes de otros cursos lo aprendido y trabajado. Ha sido una experiencia muy enriquecedora y hemos aprendido mucho!
Aurrematrikula garaia: otsailaren 2tik 13ra.
Informazio gehiago Hezkuntzako webgunean.
Periodo de prematrícula: del 2 al 13 de febrero.
Más información en la página web de Educación.
Ezagutu gaitzazu Geroa Ikastolan prestaturiko ate irekien egunean!
📅 Eguna: Urtarrilaren 20a / ⏰ Ordua: 17:00etan
Jardunaldi hau datorren ikasturteko matrikulazioan interesa duten familiei zuzenduta dago. Eskola ezagutzeko aukera izango duzue eta zalantza guztiak argitzeko tartea egongo da. Informazio gehiago nahi baduzue edo galdetzeko zerbait baduzue, jarri gurekin harremanetan.
Zuen zain egongo gara!
¡Ven a conocernos en la jornada de puertas abiertas de Geroa Ikastola!
📅 Fecha: 20 de enero. / ⏰ Hora: 17:00
La jornada de puertas abiertas está dirigida a las familias interesadas en la matriculación para el próximo curso. Tendréis la oportunidad de conocer la escuela y habrá un espacio para resolver todas vuestras dudas. Si quereis más información o tenéis alguna consulta, no dudéis en poneros en contacto con nosotrxs.
¡Os esperamos!
Giro ezin hobean ospatu ditugu Gabonak eta On Tomas eguna gure eskolan. Goiza familiekin batera Hator-hator abestuz hasi gara, eta ondoren azoka ikusi eta txerriak zozketatu ditugu gelaka.
Jarraian, Gabonetako emanaldiak egin ditugu ikasle eta irakasle guztiok elkarrekin. Egun berezia izan da seigarren mailako Amaia irakaslearentzat, eskolan eman duen azken eguna izan baita, eta omenalditxo bat egin zaio. Ondo izan eta eskerrik asko Amaia!
Olentzero eta Mari Domingi txikienak bisitatzera etorri dira ere bai, eta eguna amaitzeko, IGEren eskutik, txistorrada goxoa jan dugu. Egun zoragarria bizi izan dugu eta orain oporrak gozatzeko prest gaude!
Eguberri eta urte berri on guztioi!
Hoy hemos celebrado la Navidad y el día de Santo Tomás en nuestra escuela en un ambiente inmejorable. Hemos comenzado el día cantando Hator-hator junto a las familias, y después hemos visitado el mercado y realizado el sorteo de los cerdos.
A continuación, hemos llevado a cabo las actuaciones navideñas, con todo el alumnado y profesorado. Ha sido un día especial para Amaia, profesora de sexto, ya que ha sido su último día en el centro, y se le ha hecho un pequeño homenaje. Ondo izan eta eskerrik asko Amaia!
Olentzero y Mari Domingi también han venido a visitar a lxs más pequeñxs y, para terminar el día, gracias al AMPA, hemos disfrutado de una deliciosa txistorrada. Ha sido un día increible y ahora estamos listxs para disfrutar de las vacaciones.
Gaur Euskararen Eguna ospatu dugu eskolan. Goizeko lehen orduan abestiak, bertsoak eta dantzak izan ditugu; ikasleek ilusioz eta parte-hartze handiz bete dute ikastola euskal doinuez. Argitxoren bisita ere izan dugu Haur Hezkuntzan, txikienak zoratu ditu bere magiarekin, eta irribarreak nagusi izan dira. Lehen Hezkuntzako ikasleek, berriz, herri kiroletan aritzeko aukera izan dute: sokatira, txingak, lokotx bilketa eta beste batzuk probatu dituzte, euskal kulturaren sustraiekin harreman zuzena eginez.
Jarduera guztiak osatzeko, ikasle guztiek elkarlanean sortu dute “Euskararen hitzik politena” horma-irudia, gure hizkuntzarekiko maitasuna eta mimoa koloretan islatu duten mural ederra.
Gau eta egun euskaraz bizi nahi dugu!
Gaurko egunean, emakumeen aurkako indarkeria ezabatzeko eguna aldarrikatu dugu ikastolan. Errespetuz eta elkartasunez beteriko maitasunaren zuhaitza egin dugu guztion artean, mezu politez josia. Ikasleak hostoz jantzi dute zuhaitza, horietako bakoitza marrazki, hitz edota esaldi positiboz apainduta.
Emakumeen aurkako indarkeriari ez!
Hoy hemos reivindicado el Día para la Eliminación de la Violencia contra las Mujeres. Entre todos y todas hemos creado el árbol del cariño, lleno de respeto y solidaridad, y adornado con mensajes positivos. El alumnado ha vestido el árbol con hojas, cada una decorada con un dibujo, una palabra o una frase alentadora.
¡No a la violencia contra las mujeres!
Eskolan Gau Beltza ospatuko dugu laster, eta jada hasiak gara espazioak apaintzen eta giro berezia sortzen. Egun honetan zehar gure ikasleek euskal ohitura honetan oinarritutako ekintza desberdinak izango dituzte.
Eskerrik asko guztioi parte hartzeagatik eta laguntzeagatik, egun berezia izango dugu eta!
En la escuela celebraremos Gau Beltza muy pronto, y ya hemos comenzado a decorar los espacios y a crear un ambiente especial. Durante este día, nuestro alumnado disfrutará de diferentes actividades basadas en esta tradición.
¡Muchas gracias a todas y todos por vuestra participación y ayuda, seguro que será un día muy especial!
Hauxe duzue Geroa Ikastolako webgune berria, non eskolako informazioa eguneratuta izango duzuen. Zuen gustokoa eta lagungarria izatea espero dugu!
Aquí teneis la nueva web de Geroa Ikastola, donde podréis encontrar toda la información de la escuela actualizada. ¡Esperamos que os guste y os resulte útil!