La Filosofia intervé a les nostres vides. Interessa a grans i a joves. És un fet: des de la TV, com a la popular i trencadora sèrie "Merlí", fins a pàgines més acadèmiques.
Per afavorir aquesta presència, amb qualitat i enmig de tanta gent, es va promoure en el marc de l'Associació, una primera sèrie de Master Class (curs 2018-19) i també una 2a temporada, i una tercera i una quarta, una cinquena, una sisena, una setena,... i ara - ja - la vuitena edició de conferències (2025-26).
Cada participació se certifica. La formació és gratuïta i, per la política de la Biblioteca, ara no cal inscripció prèvia (això sí, aforament ampli però limitat).
En voleu saber més?, consulteu la web, inscriviu-vos-hi i/o envieu-nos suggeriments a info@filoara.cat
Aquestes sessions obertes de Filosofia, enmig de la ciutat (a Girona, a Olot, a Sant Feliu de Guíxols, a Figueres o a altres llocs), tenen un esperit divulgatiu. Se'n certifica l'assistència, si es desitja.
Van dirigides a tothom, també a estudiants de Batxillerat i de 4t d'ESO. Poden desenvolupar-se a diferents llocs com l'Auditori Enric Mirambell, de la Biblioteca Carles Rahola (Girona), o -des del 2023, també- a altres poblacions, com Sant Feliu de Guíxols (Museu d'Història, Sala Abat Panyelles), Figueres (Biblioteca Fages de Climent), etc.
Per a facilitar l'organització de la vostra agenda, fem notar que se solen celebrar generalment un dilluns, dimecres o un dijous, a les 18:00 h. Atenció a les concrecions de data i lloc.