Projectes transversals que tenen en compte totes les àrees del currículum. El fil conductor en les diferents situacions d'aprenentatge és "Estem de festa: viatgem pel calendari ".Partint de les festes tradicionals , locals i festivitats del calendari es programen les activitats.
Projectes multidisciplinars (àmbit coneixement del medi, lingüístic, matemàtic i artístic) contextualitzats en l'entorn proper de l'alumne.
Projectes multidisciplinars (àmbit coneixement del medi, lingüístic, matemàtic i artístic) contextualitzats en l'entorn proper de l'alumne.
Els projectes cerquen la competència global del nostre alumnat. Les eines d'aprenentatge contemplen metodologies actives per tal d’aconseguir que els nostres joves descobreixin i desenvolupin totes les seves capacitats.
Els projectes multidisciplinars estan dissenyats per respondre als reptes de qualitat educativa en l’àmbit cognitiu, social, relacional, i de valors que suposa educar els futurs professionals del s. XXI.
A Cicles Formatius es promou el contacte amb col·lectius de l'àmbit social a partir de projectes emmarcats en Aprenentatge per Servei. Són oportunitats per posar en pràctica continguts teòrics, però alhora per compartir experiències i aprenentatges tot fent serveis socials i a la comunitat.
Aquests projectes estan dissenyats per respondre als reptes de qualitat educativa i competencial de l'alumnat de formació professional en l'àmbit social en persones en risc d'exclusió social.
Al Campus Bat els projectes són proposats per l'alumnat en funció de les necessitats curriculars que té i dels seus interessos. Des del curs 2022/23, a través de la plataforma de seguiment UniApp, l'alumnat ha de presentar quin producte final, objectius i temporització vol fer al professorat que serà l'encarregat de fer-ne el seguiment.
La redacció de la memòria i la presentació final davant de companys i professorat ens serveix per treballar la competència comunicativa.