Recorda que és molt important fer lectura cada dia, per això et proposem que ho facis durant 15 minuts en algun moment del dia. Poden ser lectures diverses: contes, llibres, revistes, còmics, articles d'Internet, etc. i en diferents idiomes. A més, ho pots fer sol o amb la família. Aprofita tot allò que tinguis per casa, segur que trobes coses molt interessants.
Aquesta SETMANA començarem a fer les conferències. Degut a la situació que estem vivint aquest curs les exposicions orals les farem per videotrucada. Si encara no ho heu fet poseu-vos en contacte amb la vostra MESTRA TUTORA per buscar la data per poder-la fer.
Serà nou i diferent però també molt interessant!
Primera tasca de la setmana
Escolta el conte: Un grapat de botons
Cuento: Tres con Tango
My family
El teu diari parlant de la família
Reflexionem
La família dels vertebrats
Construeixo la meva família
Repte d'Educació Física
Les famílies d'instruments
Innovamat 1r
Innovamat 2n
Vídeo #bmathheroes
Experiment #bmatheroes
En aquest apartat podeu trobar les acTRIvitats de la setmana que ens proposen des del blog d'Innovamat. El que hi trobem són tres vídeos, cada vídeo té una pregunta que podeu respondre i ens la feu arribar a les tutores. Per tal de poder resoldre els diferents reptes us recomanem que seguiu les següents indicacions:
Agafar llapis i paper per anotar el que sigui necessari (compartiu amb les tutores les vostres anotacions).
Mirar el primer vídeo (tantes vegades com faci falta).
Pensar la resposta a la pregunta.
Si saps la resposta, l'anotes a un paper i passes al següent vídeo i segueixes els mateixos passos.
Si no saps la resposta, ens pots enviar un correu amb els dubtes que tinguis, dient de quin vídeo es tracta i quins són els teus dubtes, així et podrem ajudar. Aleshores buscarem la manera d'ajudar-te perquè el puguis resoldre i passar al següent vídeo.
*A cada vídeo hi ha un apartat d'orientacions perquè els adults us puguin ajudar.
Més informació
El Bmath és una plataforma digital d'Innovamat que s'adapta al nivell de cada infant per garantir l'èxit en cadascuna de les competències. A l'escola l'utilitzem, ara que no ho podem fer DESCARREGA-TE-LA perquè les nenes i els nens mantinguin el múscul matemàtic actiu a casa. Ho pots descarregar a l'ordinador al mòbil o a la tauleta.
Cada dia podran seguir practicant matemàtiques 15 minuts al dia!
Innovamat engega un concurs de MATEMÀTIC de resolució de problemes per totes les edats, t'animes a participar-hi?
Per poder participar heu de crear un compte!
Innovamat aposta per un aprenentatge significatiu i competencial de les matemàtiques, a partir d’activitats vivencials, de la conversa i la reflexió, de la pràctica manipulativa i la transparència dels algorismes.
Per ajudar a entendre aquesta manera de fer i de pensar les matemàtiques, han preparat aquest primer vídeo per a les famílies.
Més informació
INNOVAMAT: Què és fer matemàtiques?
Webinar de les matemàtiques a primària per a les famílies
ATENCIÓ! Webinar per a mares i pares sobre les matemàtiques d'Innovamat.
Explicaran a les famílies la seva manera de fer unes matemàtiques manipulatives i competencials. Us hi esperen!
Dimarts 12 de maig a les 18h.
Cliqueu a l'enllaç