Aquí els rols de cadascú
El que monta o construeix el robot és en Nil, però també és qui posa el robot a la base per fer els reptes de robotseny.
Després tenim a l'Ilie i a l'Emma que programen el circuit que farà el robot en el taulell i monten o fabriquen els objectes com el foc o el circuit o filat elèctric.
Per altre bada tenim a l'Akane que és qui organitza la web i per últim en Martin és el substitut per si algú falta o no pot vidre. És a dir que fa el que la persona hauria de fer.
A sota ho podeu veure més clar!