QUI SOM?
25N Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones-Participa en el nostre xat!
QUI SOM?
Biblioteca i escola: retrobada
La biblioteca de l'EOI d'Eivissa i Formentera va néixer fa més de dues dècades amb l'objectiu d'oferir els nostres alumnes un espai d'estudi i feina, a més de recursos bibliogràfics i multimèdia adequats.
El temps de pandèmia ens va fer replegar obligatòriament aquesta àrea tan estimada i necessària, però al curs 2021-22 vàrem començar a reprendre aquest espai. Va ser durant el curs 2022-23 que vàrem ser capaços de concentrar-nos en fer de la nostra biblioteca el punt de trobada i millora que sempre havia estat.
Proposta
Un dels objectius de la biblioteca i aula multimèdia és oferir un fons actualitzat i un espai adaptat per l'ús i gaudiment de l'alumnat de l'escola, tot i que som molt conscients de les limitacions que ens imposa el fet de tenir la nostra seu en un centre compartit. D'altra banda, també ens agrada pensar que l'escola és alguna cosa més que un lloc on anar a classe o estudiar. Creiem que són les coses petites les que fan altres grans i que la comunitat escolar es fa, es sent, si ens donem espai i temps a naltros mateixos: Qué ens agrada? Es pot compartir? Ens fa créixer? Aquestes preguntes són el marc d'iniciatives 'petites' però amb un esperit (gran) d'expandiment i retrobada, perquè la comunitat educativa la fem tots. :)
Per això ens trobaràs agermanats amb les àrees de l'Equip Impulsor i Convivència i Igualtat, amb les quals compartim les mateixes inquietuds i il·lusions. Ens hem convertit en una mena de mediadors entre l'escola, l'àmbit cultural i els alumnes, o això ens agradaria. En definitiva, tenim molta il·lusió i ganes d'impulsar l'activitat 'lectora' (i d'altres) compartint iniciatives i convidant a participar fent les vostres contribucions a una comunitat viva, que batega.
Des d'aquí volem agrair sincerament tothom que ha posat la seva voluntat i el seu granet de sorra perquè estiguem així, en moviment. ;) Gràcies... anem per feina!!