Astronautes, la nostra tercera missió ens porta a viatjar més enllà de la Terra!
Avui explorarem el nostre Sistema Solar, un conjunt fascinant de planetes, llunes, asteroides i cometes que giren al voltant de l'estrella que ens dona vida: el Sol. Descobrirem les característiques úniques de cada planeta, les sorpreses que ens ofereixen les seves òrbites i com és la vida en aquests mons tan llunyans. Prepara’t per explorar els misteris de l'univers i descobrir curiositats increïbles que ens portaran més enllà de les estrelles!
¿Qué ocurrió hace más de 13.000 millones de años? ¿Cómo empezó el universo? A continuación, nos adentraremos en el origen de todo lo que conocemos: el Big Bang. Descubriremos cómo nació el espacio, el tiempo y todo lo que hay a nuestro alrededor. ¿Preparados para viajar al pasado más remoto del universo? ¡Adelante, astronautas!
En aquest vídeo explica com fer una simulació del Big Bang.
MISSIÓ: Exploració del Sistema Solar
DATA D’INICI DE LA MISSIÓ: 21 de maig de 2025
TRIPULACIÓ: 6 equips d’exploradors Llunàtics, Meteorits, Galàxies, Sol, Coets i Astronautes.
Després de setmanes de preparació, la nostra nau BaltiGalaxy 2 ha iniciat el seu viatge pel Sistema Solar. L’objectiu de la missió és recollir dades sobre els planetes, observar-ne les característiques principals i comparar-les amb la Terra.
Hem sobrevolat cada planeta, des del petit Mercuri fins al gegant gasós Neptú. Durant aquesta aventura hem pres nota de la mida, la rotació, el temps que triguen a fer la volta al Sol i quants satèl·lits els acompanyen. També hem observat si són rocosos o gasosos, càlids o freds, i què tenen en comú amb el nostre planeta blau.
Aquest diari recull tota la informació recopilada durant la missió. És la nosura aportació al coneixement de l’univers… i un testimoni de la nostra aventura entre planetes.
Fi de transmissió.
Comandament estel·lar de la BaltiGalaxy 2
Després d’una gran aventura a través del Sistema Solar, tornem a la Terra carregats de dades, descobriments i nous coneixements. Cada planeta ens ha mostrat característiques úniques: alguns són gegants de gas, altres rocosos com el nostre; uns tenen molts satèl·lits i d’altres, cap.
Hem après que la Terra no és l’únic món fascinant de l’Univers, però sí el més especial per a nosaltres, ja que és l’únic on sabem que hi ha vida. Aquesta missió ens ha ajudat a entendre millor el nostre lloc a l’espai i la importància de cuidar el nostre planeta.
Missió completada amb èxit.
Ens preparem per a futures exploracions.
Fins aviat, Univers!