Menú de l'esquerra / Fer clic a Avaluació i grups / Escollir grup
Menú de la part inferior dreta / Assitència
A l'hora corresponent, cal fer clic a la icona + de la part de dalt de la columna. Es copiarà l'assistència de l'hora anterior i cal comprovar que sigui correcta.
L'ordinador de l'aula s'engega directament amb un usuari genèric. El navegador Firefox esborra l'historial i contrasenyes quan es tanca.
Totes les aules disposen de pissarra digital o panell tàctil.
Pissarra digital. Cal engegar el projector amb el comandament que hi ha al calaix de la taula del professorat. Es projecta automàticament la pantalla de l'ordinador de l'aula. Per escriure a la pissarra, cal obrir el programa Activinspire i fer servir el punter que i ha al calaix.
Panell tàctil. S'engega amb el botó (vermell) que hi ha a la part inferior del panell. Els panells tàctils no necessiten cap punter especial. Per projectar la pantalla de l'ordinador de l'aula, és possible que calgui prémer el botó amb la icona d'una fletxa ➡️ i seleccionar HMDI.
A les aules d'ESO hi ha armariets amb un portàtil per cada alumne. La clau dels armariets cal demanar-la a consergeria. No totes les aules tenen la mateixa.
Només cal fer servir els ordinadors per les activitats establertes pel professorat.
Cada alumne disposa del seu usuari del domini @elpedro.cat per fer servir els ordinadors.
Al final de la classe cal comprovar que els alumnes deixin els ordinadors ben posats i tancar l'armariet.
A les aules de Batxillerat no hi ha ordinadors. Els alumnes porten el seu de casa.
L'entorn virtual d'aprenentatge recomanat pel centre és el Google Classroom. Si el docent a qui substituïu ha deixat feina al Classroom i necessiteu accedir-hi, poseu-vos en contacte amb el coordinador digital (informatica@elpedro.cat)
Per imprimir des dels ordinadors de la sala de professors, en el moment de fer la impressió us demanarà un usuari i contrasenya:
Usuari: professorat
Contrasenya: (pregunteu a algun altre docent)
Per recollir les impressions, cal fer servir la targeta que hi ha a la fotocopiadora. Demaneu ajuda a qualsevol altre docent i us explicarà com fer-ho.
Trobeu a faltar alguna cosa a aquesta guia? Ajudeu-nos a millorar i feu-ho saber al coordinador digital (informatica@elpedro.cat)