Primer dia a València: Bioparc i arribada al càmping de Altomira.
Ahir vam començar el nostre viatge amb una visita espectacular al Bioparc. Ens va encantar poder veure tants animals de tan a prop i en un entorn que imita el seu hàbitat natural.
Després de dinar i descansar una mica, vam agafar l'autocar i vam fer el trajecte fins al càmping d'Altomira, on passarem les properes nits. Estem envoltats de natura i tenim tot el que necessitem per gaudir al màxim d'aquests dies.
Per fer aquest dia encara més inolvidable, vam celebrar l'aniversari de na Kova. Va ser un dia increïble!
Aventura a la natura: embassament, esports d'aigua i excursió.
Ahir vam viure un dia ple d'activitats a l'aire lliure i en plena natura. Al matí vam anar fins a l'embassament del Regajo, on vam esmorzar envoltats de tranquil·litat i paisatges preciosos. Després vam fer big paddle i caiac. Va ser molt divertit treballar en equip damunt la taula gegant i remar pel pantà!
A la tarda, després de dinar i recuperar forces, vam fer una excursió al Salto de la Novia, a Navajas. Ens va encantar descobrir la llegenda que dóna nom a aquest lloc tan especial. Vam caminar, fer fotos i gaudir d'una tarda diferent, envoltats de natura i amb molt bon ambient.
Seguim sumant moments inoblidables!
UN DIA DE CIÈNCIA I EMOCIONS A VALÈNCIA.
Ahir vam viure un dia impressionant a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València! Al matí vam començar visitant l’Oceanogràfic, on vam poder descobrir de ben a prop la vida marina: taurons, meduses, pingüins i moltes altres espècies ens van deixar amb la boca oberta.
Els túnels submarins van ser una de les parts que més ens van agradar!
Després vam anar al Museu de les Ciències, on vam fer un taller molt emocionant d’alt voltatge. Ens van fer demostracions espectaculars amb electricitat i vam aprendre un munt de coses noves. També vam tenir temps per explorar les diferents sales del museu i jugar amb la ciència a través de les exposicions interactives.
A la tarda, després de berenar, vam entrar a l’Hemisfèric per veure una projecció en la seva gran pantalla envoltant. Va ser una experiència única!
ràfting, natura i acomiadaments.
Ahir vam viure un dels dies més emocionants del nostre viatge! Al matí vam anar fins a Montanejos per fer ràfting al riu. Va ser una experiència increïble: vam riure, vam remar amb força i vam gaudir d'un paisatge espectacular mentre baixàvem pel riu Mijares.
A la tarda vam visitar la Fuente de los Baños, on vam poder banyar-nos i relaxar-nos una estona més abans de tornar al càmping.
A la nit vam fer una mica d'animació per acomiadar aquest viatge tan especial. Vam riure, ballar i recordar alguns dels millors moments que hem viscut aquests dies.
TORNEM A CASA!
Avui toca tornar a casa! Recordeu que heu de venir a recollir-nos. Ens veiem a les 19:15 al port d'Eivissa!