FINAL DE CURS
FINAL DE CURS
Hem arribat al darrer dia de curs i ara toca estiu!
Ha estat un plaer compartir amb voltrus aquests dos anys.
Hem fet molta feina i hem après moltes coses: llegir, escriure, fer bona lletra, comptar, calcular, resoldre problemes, moltes coses del cos humà, de les plantes, de Menorca... però també hem après a tractar-nos bé i a respectar-nos , i açò ha fet que tothom s'hagi sentit a gust, tranquil i estimat dins el grup.
Hem aconseguit ser un GRAN EQUIP, una gran família! Gràcies
Us anyoraré molt el curs qui ve. Marta