Aquest matí s'han jugat els partits de la penúltima jornada de la competició esportiva. Les classificacions van agafant forma i es van definint els possibles equips guanyadors. Tot seguit, s'han refrescat a la piscina, I, abans de dinar, un grup ha fet estudi o lectura, i l'altre ha anat a missa.
Per dinar, bròquil gratinat i llibrets de pernil i formatge, amb amanida (alguns han repetit, no només llibrets, sinó també bròquil!). I de postres, flam de xocolata.
A ben dinat, s'han relaxat amb els jocs de taula i els diàbolos, que cada cop van perfeccionant la tècnica i els llancen més lluny. Més tard, hi ha hagut un show amb els ninots d'en Xavier, els jocs de cartes de l'Àlex i les cançons d'en Pau amb la seva guitarra. Els nois s'han esplaiat rient i cantant.
I, després, ha començat la recerca del tresor. Els participants han seguit les pistes per tots els racons de la finca de Quintanes. Sabeu on era el cofre del tresor? Al fons de la piscina, embolicat dins unes bosses de plàstic i amb diverses capes del film transparent, per tal de fer-lo hermètic. I quin tresor! A dins hi havia llaminadures, llaunes de refrescs i 200 crèdits (punts que sumen a la puntuació final del campament).
Després de sopar s'ha obert el mercat de crèdits Star Wars Strategy: cada habitació té un planeta i, amb els bitllets galàctics guanyats en els jocs, han pogut comprar ciutats, naus, exèrcits i armes galàctiques per poblar i defensar estratègicament els seus planetes.
A la nit, hem repetit el joc dels zombis, amb polseres lluminoses, que va tenir molt d'èxit, però aquesta vegada, a més de zombis, també han aparegut un home llop i un fantasma un xic desorientats.