På tisdag blir det ingen idrott utan då kommer eleverna att få besöka sitt nya klassrum och även träffa sina nya lärare. De kommer att ha Fia Lindell, Ida Nordqvist och Fredrik Ohlsson.
På onsdag kommer vi att tömma alla lådor, pärmar och hyllorna i hallen så det vore bra om de kunde ha med sig en påse för att bära hem alla saker i.
På torsdag är det skolavslutning och alla barnen på skolan slutar 13.30. På grund av detta året är det bara för eleverna. Jari kommer att ha lite idrott men man ska inte byta om utan kan ha sina finkläder om man vill vara lite uppklädd på avslutningen.
Det kommer också under veckan att bli lite kortare utflykter till skogen och lekparken.
Här kommer en sommarhälsning och lite info från vår rektor: https://sites.google.com/vastervik.se/fagelbaretsskola/startsida_1
På måndag ska boken de haft i läsläxa lämnas tillbaka. Även böckerna de lånat på biblioteket behöver lämnas tillbaka senast tisdag.
Ta gärna en sväng förbi källaren och kolla in alla kvarglömda kläder. Under vecka 24 slängs det.
måndag: bibliotek, musik
tisdag: träffa nya lärarna
onsdag: slöjd, ta med påse
torsdag: idrott, slutar 13.30
fredag: Sommarlov