PUBLICACIÓ
Google també ha simplificat la publicació de pàgines, ara només hem de posar un nom i el sistema ens avisa si el nom és vàlid o no. No hem de preocupar-nos dels espais ja que Google posa guions per nosaltres.
La URL queda sempre amb aquest format:
https://sites.google.com/view/el-teu-nom-del-site
També podem amagar si volem les pàgines web als cercadors.
Nota: Recordeu escriure el nom d’un site sense accents, perquè després, a l’hora d’accedir a aquesta Url ens donaria un error.
PERMISOS
Podem establir permisos per als esborranys o per a la pàgina publicada; també podem convidar a col·laboradors amb permisos d'edició o només de vista o lectura. Per gestionar els permisos clicarem a GESTIONA del mateix quadre de diàleg anterior.
En aquest nou quadre de diàleg podem convidar a mestres que seran col·laboradors(editors) o simplement tindràn el permís de lectura de tot el que s’hagi publicat.
D’altra banda, podem configurar els permisos dels enllaços, que ens serviran per decidir qui pot visualitzar el site. Quan ja el tinguem preparat per ser publicat i el puguin veure alumnes i famílies, haurem de seleccionar l’opció públic.
[VÍDEO] Publicació del site i permisos
Una vegada publicat, podeu obtenir l’enllaç clicant el botó d’enllaçar.