BASES
Aquest any la Vilaniuada celebrarà la seva IX edició. La Jornada del dia 9 de juny, estarà adreçada als centres de primària de la comarca de l’Alt Camp.
L’edició 2026 es realitzarà en modalitat desendollada, sense ús de dispositius mòbils, reforçant el valor pedagògic del joc presencial, manipulatiu i cooperatiu.
Responsabilitats del centre i dels docents
Els docents acompanyants assumeixen la plena responsabilitat sobre la supervisió dels seus alumnes i es comprometen a atendre’ls i a acompanyar-los en la realització de les activitats pels diferents punts de la ciutat durant tot el transcurs de la jornada. L'organització no es fa responsable de cap eventualitat, incident o accident que pugui ocórrer durant l'activitat.
Autoritzacions, ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de materials
Els infants que participin en l’activitat han de tenir l'autorització escrita dels pares, les mares o tutors legals, sobre l’ús d’imatges i dels materials que s’elaborin en activitats realitzades fora dels centres.
L’organització respectarà la privacitat dels participants en totes les publicacions d’imatges i materials relacionats amb aquesta jornada, atès que el dret a la pròpia imatge està regulat per la Llei orgànica 1/1982, de 5 de maig, sobre dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge.
En cas que el CRP publiqui imatges, fotografies i altres materials visuals a través dels seus canals de difusió, en els quals apareguin alumnes i docents, s’utilitzaran imatges amb plans generals i de grup on no siguin clarament identificables.
La difusió dels materials resultants de la jornada es farà a través d’una publicació al Nodes del Servei Educatiu de l’Alt Camp on es posaran enllaços als àlbums, reculls, xarxes socials, etc. que facin els propis centres.