Välkommen att bli medlem i vår förening. Här träffas vi,
har det trevligt och delar våra kunskaper
när det gäller allt från mobiltelefoner
till datorer med tillbehör.
Alla hjälper alla!


Vi har nu sommmarledigt och träffas igen den 10 augusti.

Styrelsen önskar alla en skön sommar.