1.- Visualitzar un capítol de Ramon LLull .
2.- Fem una super portada al quadern de tota la pàgina on posi RAMON LLULL amb les lletres artístiques com ja sabeu fer ( també podeu utilitzar materials diversos com goma eva, tela…)
3.- Al següent full fem l’índex ( llistat capítols ordenats de l’1 al 7 )
4.- Al 3r full posem el títol del 1r capítol . Fem un petit resum (amb bona la lletra) del que més ens ha agradat i elaborem un dibuix relacionat amb frases rellevants que Ramon hagi dit, el pintem i decorem.
Així ho farem amb tots els capítols.
Recordar que la presentació és important.
En l’anterior recomanació que vos vaig fer arribar teniu link per enquadernar,si ho voleu fer, és optatiu o voluntari ( si no el teniu, podeu buscar-ho a qualsevol tutorial de youtube).
-->NO OBLIDEM EL NOSTRE NOM, LLINATGE, CURS ,GRUP (A o B) I ESCOLA i ME'LS PODEU ENVIAR A LA MEVA ADRESSA DE CORREU DE l' ESCOLA.
religiotamarells@gmail.com
EL TERMINI PER ENTREGAR LES ACTIVITATS ÉS
EL 8 DE JUNY
ESPERO QUE DISFRUTEU I, SI VOLEU, PODEU CLICAR a AMPLIACIÓ...
NO HAUREU DE FER RES MÉS QUE GAUDIR DEL QUE VOLTRES TRIEU.
ÀNIMS ESPERO US AGRADI ! ! !
RECORDEM QUE
HEM DE SER BONS CRISTIANS.