På Engelskan fick vi i uppgift att skapa en egen uppgift som inkluderade engelska.
Jag och min klasskamrat valde att göra en visuell novell där vi kom på en berättelse och sedan illustrerade olika delar till den, jag illustrerade bakgrunderna och min klasskamrat illustrerade karaktärerna!