TALLER DE SKETCH A L'AQUAREL·LA
DIÀLEG ENTRE MIMOSA I AMETLLER
dissabte 25 de gener de 2025
Impartit per LLUIS BRUGUERA
El dibuix i l’espera. L’estratègia i les sensacions immediates. La línia i la taca. Les maneres d’expressar la forma: la síntesis. La sorpresa del mitjà. La integració de l’error. La força de l’espai no dibuixat: presència i absència. El ritme: l’accent i el caràcter.
lluís Bruguera; 2025
Lluis Bruguera és llicenciat en Belles Arts i un artista polifacètic: dibuixant, il·lustrador, pintor, productor d’art trobat” i poeta objectual, muralista, decorador de mobles, retaulista, aparadorista, dissenyador gràfic, professor; aquarel·lista al “plain air”, interiorista, assessor cromàtic… En definitiva, un artista amb una gran habilitat per captar l’essència de l’entorn sobre el paper.
En la pràctica dels urbans sketchers, amb el lema “Mostrem el món, dibuix a dibuix”, vincula les seves obres amb la fidelitat a l’original, la captació directa dels espais, el treball en grup i la compartició dels dibuixos a les xarxes socials.
RAMBLA MOSSEN CINTO VERDAGUER, 18
VALLDOREIX (SANT CUGAT DEL VALLÈS)
Inscripcions: 607 215 746colet.neus@gmail.com