אז ככה,תרשו לי להציג את עצמי, אני ד' מהמוסד, לפני כמה שעות קיבלנו מידע מודיעיני שלפיו המכון הביולוגי בנס ציונה סיים לפתח את הנוסחה המדוייקת שתחסל את הקורונה. דיברתי אם מנהל המכון וביקשתי את הנוסחה, הוא סירב אבל אני לא מתכוון לוותר ואנחנו לא מוכנים לחיסון של פייזר החובבנים האלה, רוצים חיסון כחול לבן.