Στόχος του προγράμματος είναι η επαναδραστηριοποίηση της σχολικής βιβλιοθήκης και η καλλιέργεια της αγάπης για το βιβλίο και τη φιλαναγνωσία στους μαθητές. Η βιβλιοθήκη γίνεται σημείο συνάντησης, πηγή έμπνευσης και χώρος δημιουργικής έκφρασης. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με ποικίλα λογοτεχνικά είδη, εξερευνούν τον κόσμο της φαντασίας, της γνώσης και των ιδεών, αναπτύσσουν αναγνωστική ταυτότητα και εκφράζουν τις εμπειρίες τους με καλλιτεχνικά, θεατρικά ή ψηφιακά μέσα.
Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τη συνεργασία, τη συμμετοχή και τη χαρά της ανάγνωσης μέσα από δραστηριότητες που συνδυάζουν τη λογοτεχνία με την τέχνη, τη δημιουργική γραφή, τη δραματοποίηση και την τεχνολογία. Η ενεργή εμπλοκή των μαθητών συμβάλλει στην αναβάθμιση της σχολικής ζωής και στη διαμόρφωση πολιτιστικής κουλτούρας φιλαναγνωσίας.