האיגוד הישראלי למדעי המחשב מוקם כמסגרת ארצית לקהילת מדעי המחשב בישראל. מטרת האיגוד היא לחזק את הקשרים בין חוקרות וחוקרים, מרצים, סטודנטים מתקדמים, מחלקות ופקולטות ברחבי הארץ; לקדם כנסים, יוזמות קהילתיות וניירות עמדה; ולשמש כתובת משותפת לקהילה האקדמית והמקצועית בתחומי מדעי המחשב.
האיגוד נמצא כעת בשלבי הקמה, ומובל על ידי הנהלה זמנית הכוללת נציגים ממספר אוניברסיטאות בישראל. לאחר הקמתו, ניהול האיגוד יתקיים ברוטציה בין מספר אוניברסיטאות. בשנתיים הראשונות, החל מאוקטובר 2026, האיגוד ינוהל באוניברסיטת בן־גוריון בנגב.
אנו מזמינים חוקרות וחוקרים, מרצות ומרצים, פוסט־דוקטורנטים, סטודנטים מתקדמים ובעלי עניין בקהילת מדעי המחשב בישראל להצטרף לרשימת התפוצה הארצית של האיגוד.
בעת בקשת ההצטרפות לרשימת התפוצה יש לציין שם מלא, כתובת דוא״ל והשתייכות מוסדית.
הצטרפו לרשימת התפוצה
כנס ארצי במדעי המחשב יתקיים ב־8 באוקטובר 2026 באוניברסיטת בן־גוריון בנגב, לרגל הקמת הפקולטה למדעי המחשב והמידע והשקת האיגוד הישראלי למדעי המחשב.