EDUCACIÓ INFANTIL (0-6)
Seminari: 5 sessions presencials de 4h/6h, i 6h de treball personal, 1h de presentació del Seminari essent una formació de 35 hores en format presencial a l'escola Mare de Déu de La Candela.
Horari: 1 dissabte al mes, de 9h a 13h i de 9h a 15h (segons sessió).
24 de gener: visita al Lab 0-6 (Universitat de Manresa)
7 de febrer, Jèssica Magrini. Documentació. Sessió amb italià amb traducció simultània amb Roberta Genova
7 de març, Visita a les aules Laboratori de la Universitat de Vic: Teresa Buscart i Maria Montessori
11 d'abril, Jessica Magrini, sessió pràctica
Pendent de concretar dia: Josep M. Cornadó (URV) (Presentació del document ORIENTACIONS CURRICULARS PER A L’ETAPA D’EDUCACIÓ INFANTIL)
Equip de formació: Josep M. Cornadó (URV), Jessica Magrini, Marta Camps (Universitat de Vic), Montse Pedreira (Universitat de Manresa.) i Roberta Genova, traducció italià.
Descripció: 5 sessions on es partirà de la conferència de la persona experta en la temàtica i després enriquirem la sessió amb les aportacions, dubtes, reptes de les persones participants. No es donaran receptes, sinó que les cuinarem entre totes. Abans de finalitzar la sessió es presentarà a la persona experta de la propera sessió, la temàtica que treballarà, perquè així durant el mes es podran preparar preguntes, dubtes per la sessió següent.
En cada sessió es treballarà una temàtica.
Es recomana portar la ment oberta i l'escolta a punt, amb ganes d'enriquir el grup.
Sabers:
• Documentació
• Ciència: la llum (Lab 0-6)
• Material i espais a les aules
Objectius:
Reflexionar i debatre sobre els temes:
documentació de la vida de l'aula: com abordar-la perquè tinguin sentit per la família i les mestres i educadores.
L'avaluació: conèixer la nova documentació i normativa del Departament d'Educació
Ciència al 0-6: espais de llum i ciència a l'aula
Espais i materials: visita a les aules laboratori; Teresa Buscart i Maria Montessori de Vic
Per obtenir la certificació cal assistir al 80% de les sessions i entregar el diari d'aprenentatge digital.
Recomanat a: al col·lectiu docent i persones interessades en la temàtica, mestre i educadores de l'etapa d'educació Infantil (0-6).
En aquest seminari es pot assistir a sessions puntuals, amb un cost de 25€ cadascuna.
Formació em procés de reconeixement pel Departament d'Educació i Formació professional
Contacta amb nosaltres si tens algun dubte a: meacformacio@gmail.com