L'avaluació es basarà en tot moment en l'observació per part del docent i serà inicial, per a comprovar el nivell de coneixements previs de l'alumnat; formativa, per a fer un seguiment del procés d'ensenyança-aprenentatge; i sumativa, per a verificar els coneixements adquirits.