To Ίδρυμα Ευποιίας " Ο Καλός Σαμαρείτης "

Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Ε Ο.Π.Α. , ευχαριστούν ολόθερμα τον πρόεδρο κ. Γιαβά και το Δ.Σ. του Ιδρύματος Ευποιίας " Ο Καλός Σαμαρείτης " για το πολυσχιδές και θεάρεστο έργο που επιτελούν καθώς και για τη διαρκή υποστήριξη τους στην Οργάνωση μας, μέσω χορηγιών για δράσεις που αφορούν στήριξη των μελών μας . Δείτε ΕΔΩ την ομιλία του κ. Γιαβά στην εκδήλωση της ΕΟΠΑ και ΕΔΩ πληροφορίες για την μεγάλη δράση του ιδρύματος ευποιϊας "ο ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ" στην Ελλάδα, στα Βαλκάνια και στην Ευρώπη γενικότερα.