El Draco comença una nova vida
13/03/2026
13/03/2026
Tenim una gran notícia per acabar la setmana. Divendres, el Draco va marxar del CAAD amb el Jordi, començant així una nova etapa fora de la gàbia.
Després de tot el temps esperant, per fi ha tingut la seva oportunitat. I les primeres notícies no poden ser millors: ens expliquen que és molt carinyós i que dins de casa es comporta molt bé.
És un moment molt especial, perquè darrere d’aquesta sortida hi ha molta espera, molts dies iguals i moltes ganes de tenir una família. Ara, el Draco comença a descobrir una vida diferent, amb calma, atenció i tot el que necessitava.
Gràcies, Jordi, per donar-li aquesta oportunitat i confiar en ell. Esperem que tot vagi molt bé i que ben aviat puguem dir que aquesta adopció és definitiva.
Draco, gaudeix molt d’aquesta nova vida. T’ho mereixes tot.