El Tom ha viscut tota la vida amb el seu humà, però el seu propietari era gran i ja no el podia cuidar.
Ara es troba al CAAD, esperant que algú li torni a donar una llar plena de calma i afecte.
És un gos molt bo, manso i tranquil.
Passeja molt bé i sempre té una mirada dolça per qui s’hi acosta.
És sènior, sí, però encara té molt amor per donar. I més que una edat, el que té és experiència en estimar.
Si busques un company tranquil, afectuós i agraït… vine a conèixer el Tom.