El Bob no ho ha tingut gens fàcil. Va arribar prim, amb ferides i amb zones sense pèl. Encara s’està recuperant físicament… però emocionalment, ja ha fet un gran pas.
Al principi pot ser desconfiat, sobretot amb els homes. Però amb calma i paciència… confia.
Si li ofereixes tranquil·litat (i algun premi!), treu el seu costat carinyós i agraït. Passeja molt bé, no tiba i és molt net dins la gàbia.
Mostra reactivitat amb altres gossos, així que es recomana que sigui fill únic. Tot i així, durant els passejos, ha sabut tolerar altres mascles i femelles si l’entorn és tranquil.