GUIA DEL PARTICIPANT - AMER
GUIA DEL PARTICIPANT - AMER
PROGRAMA
DIUMENGE, 2 DE MARÇ DE 2025
Horari: 7:30h a 14:30
Tipologia: XCO
Els dorsals no es podran recollir fins al mateix dia a partir de les 7:30h a la carpa d'informació.
Darrere crida per megafonia a corralines: 20 minuts abans de cada cursa.
Tancament de corralines: 15 minuts abans de cada cursa.
L'ordre de sortida i control de llicències serà el següent:
1a CURSA (Circuit 0,810 km)
Control de Llicències: (fins les 8:30. Hi haurà una fila prioritària per aquestes categories perquè no es quedin endarrerits darrere dels de la 2a cursa, que tenen més temps per passar el control)
9:00 M/F Pre-Benjamí | 2V
2a CURSA (Circuit 0,810 km)
Control de Llicències: (fins les 8:30)
9:15 M/F Benjamí | 3V
3a CURSA (Circuit 2,560 km)
Control de Llicències: (fins les 8:45)
9:30 M Aleví | 3V
9:31 F Aleví | 3V
9:32 M/F Principiant | 2V
4a CURSA (Circuit 5,470 km)
Control de Llicències: (fins les 9:45)
10:30 M Master 50 | 2V
M Master 60 | 1V
10:32 F Elit | 2V
F Sub 23 | 2V
F Júnior | 2V
F Cadet | 1V
F Master | 1V
F Infantil | 1V
10:34 M Infantil | 1V
5a CURSA (Circuit 5,470 km)
Control de Llicències: (fins les 17:30)
12:15 M Elit | SL + 3V
M Sub23 | SL + 3V
M Junior | SL + 3V
12:17 M Master 30 | SL + 2V
M Master 40 | SL + 2V
12:19 M Cadet | SL + 2V
SERVEIS D'EMERGÈNCIES
Durant la prova: 1 Ambulància amb SVA
Telèfon d'emergència durant la cursa: 660039344
Carrer del Boix, urbanització Cal Sastre – Sant Hilari Sacalm
L’organització facilitarà un espai per als equips de forma gratuïta, serà al mateix lloc de la sortida, dins pati de les escoles Gaspar de Queralt.
Es podrà accedir al Paddock el dissabte, 1 de març de h. (si algú necessita accedir fora d'aquest horari és necessari que contacti amb l'organitzador).
Poden demanar espai de Paddock els Equips Inscrits a la FCC i les Escoles degudament registrades. Dins l'espai només s'hi pot accedir amb 1 vehicle (cotxe, furgo o auto/caravana). Les dimensions de la carpa seran de 3x6 per a equips de fins a 9 corredors inscrits i 3x9 en el cas dels equips a partir de 10 corredors participants. També podran demanar espai al Paddock, els Clubs sense equip oficial o bé Escola registrada (Caldrà que es registrin degudament a través de la plataforma Playoff de llicències i el responsable haurà de disposar com a mínim de la llicència d'auxiliar) Les dimensions de la carpa seran de 3x3 i aniran a continuació del primer grup d'Equips i Escoles.
Ensenyar l'acreditació de Paddock Oficial al voluntari d'accés als paddocks d'Equip. No es permet que els equips accedeixin a la zona sense haver verificat la seva acreditació i els indiquin la seva ubicació.
Per seguretat, en cas de vent, les carpes han d’anar amb pesos o clavades a terra obligatòriament, el terra serà asfalt. L’organització no facilitarà punt de llum en aquest espai. No es permet la venda de materials o productes en aquest espai.
És imprescindible la reserva de l’espai enviant un e-mail a l’organització clubatleticamer@gmail.com abans del 27 de febrer a les 23:59h per poder organitzar l’espai.