123Movies WatchGodzilla vs. Kong (2021)Film Online

45 sec fa Ùn mancate! ~ NITFLIX ~! Guarda Godzilla vs. Kong (2021) Full Movie Online Free HD, Godzilla vs. Kong Full Free, Godzilla vs. Kong, Godzilla vs. Kong Full Movie Online, Watch Godzilla vs. Kong Movie Online Free, Godzilla vs. Kong Movie Full Watch Online Free Official Partner Watch Godzilla vs. Kong Online (2021) Piena


Guarda Godzilla vs. Kong Full Movie ~ Godzilla vs. Kong Full Movie Online Streaming Gratuitu Subtitulu Inglese / Francia

====================================


WATCH HERE NOW ==> https://bit.ly/3cRlvzN


𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐚 𝐟𝐥𝐢𝐜𝐤 ➤ https://bit.ly/3cRlvzN


DWONLOAD HERE ==> https://bit.ly/3cRlvzN


====================================

Vulete guardà Godzilla è Kong cumbatte finu à chì almenu una cità abbandunassi in terra? Site ghjuntu à u locu ghjustu. Godzilla vs Kong furnisce esattamente questu. Cù azzione abbagliante, luci di neone culurite cum'è Tron è una partitura elettronica pulsante, u filmu si distingue da i so omologhi più grisici in a franchise cunnisciuta cum'è MonsterVerse, cuminciendu cù Godzilla di u 2014.


Deliberatamente menu grintoso, cù almenu una prestazione straordinaria da un caratteru umanu, Godzilla vs. Kong offre una entrata piacevule per a folla chì porta definitivamente a casa u spettaculu. A più bona parte? Hè menu di duie ore.

Godzilla vs. Kong hè esciutu avà in i Stati Uniti in i cinema è in HBO Max. U film hè digià apertu in i teatri d'Australia è d'altri paesi, ma certi, cumpresi a Francia è u Giappone, ùn l'avaranu micca finu à maghju.


Traspendu sapientemente uni pochi di caratteri di Godzilla di u 2019: Rè di i Mostri, l'ultimu mostru bash-up si concentra nantu à una missione apparentemente diretta: Truvà Kong una nova casa, perchè ùn ci ponu esse dui titani apex chì campanu nantu à a superficia di a Terra. A favula Monde Ocultu hè a risposta, purtendu scentifichi interpretati da Alexander Skarsgard è Rebecca Hall per scortà Kong à l'entrata di u regnu micca cusì miticu. Tagging along hè orfanu sordu Jia, interpretatu da una ridicule adorabile Kaylee Hottle, chì pò cumunicà cù u gorilla gigante.

Bogging down events hè Team Godzilla: Millie Bobby Brown, chì hà ghjucatu a figliola di scienziati Maddison Russell in u filmu precedente; Julian Dennison di Deadpool è Hunt for the Wilderpeople fama; è indiscutibile cumedia standout Brian Tyree Henry cum'è denunciante in podcast. U so sughjettu? Evil Tech Company Apex Cybernetics, ligata à agità a Godzilla pacifica di u tardu in una frenesia d'ochji blu.

Tuttu ghjoca esattamente cum'è digià previstu in i cumenti di YouTube di u trailer. A trama cunnessa solu i giri 1, 2 è 3 di Godzilla è Kong di testa à testa, è puderete esse cuntentu di nutà chì u direttore Adam Wingard vi dà un vincitore definitivu. (Quandu ci pensate, u vincitore ùn hè micca sorpresu.)


U sforzu di Wingard allarga i soliti spassighjati di Godzilla da e cità cuperte di notte custante chì danu à l'oceani versu u terrenu più misticu di u Mondu Nascosu. Eppuru cù CGI-galore, stu viaghju versu u centru di a Terra imagina poche caratteristiche distintive per alzà lu da u vortice di a fantasia generica.

I caratteri umani di PaperVerse di MonsterVerse sò sempre stati superflui. Eppuru, ancu cù u sidelining di u babbu preoccupatu di Kyle Chandler è a caduta di tuttu u mitologu forse abbastanza utile di Zhang Ziyi, i caratteri addiziunali ùn facenu à pena di più cà reagisce à a lite chì si passa sopra a so testa.


Mentre u dialogu hà assai miglioratu, cumpresu i one-liners hit-and-miss, l'esposizione hè ripetitiva è u fundatore di Apex Cybernetics Walter Simmons (Demian Bichir) offre a so ideologia cum'è in Westworld (per fortuna, u so discorsu più grande hè interruppu rapidamente da unu di i mostri).

Sentite un pocu dispiacè per Godzilla: Questu hè assai u film di Kong. Godzilla ùn pò piglià una pausa: Hà totalizatu qualcosa cum'è ottu minuti di tempu di screnu in u primu di a franchise è hè guasgi immediatamente pusizionatu cum'è u cattivu quì. Un Kong avà adultu, cù una barba grizzly, hà sviluppatu una persunalità. Hè gentile per orfanu Jia è osserva una rutina mattutina chì implica sbadigli comichi è senza scruccuneria grattannusi u culo. A prospettiva di Kong risuona data a so vicinanza à e spezie umane, ma sempre - stranamente - Godzilla pare mancatu di serviziu.


Per furtuna, a battaglia finale pulverizza i vostri sensi tantu vi scurdate induve site. Wingard trova nuove prospettive per mustrà l'enormità di i dui behemoths, passendu un cortu stretching roller coastering cù Kong per l'effettu sia eccitante sia fastidiosu. Mentre l'azione quì hè occasionalmente disunita è difficiule da seguità, in particulare in scene chì coinvolgenu l'acqua, hè soprattuttu cumprensibile, è soprattuttu spettaculare in i luci gialli, verdi è viola di un vibrante Hong Kong. (Miraculosamente, nisun civile pare esse feritu.)


STORIE CORRELATE

Cumu vede Godzilla vs. Kong: Tuttu u vostru bisognu di sapè

Prima vista à u mostru epic mayhem in u novu trailer di Godzilla vs. Kong

Un filmu diversu averia vistu à Wingard permessu di purtà l'orrore, a banda sonora à onda scura è l'umuri neru di i so filmi indie cum'è L'invitatu è U prossimu. Ma uni pochi di i so tocchi di firma aiutanu à introduce questi mostri emblematichi in u so universu cumunu prumessu. Sì avete brama di un blockbuster veramente abbagliante è sì capace di catturallu in u cinema, Godzilla vs Kong vi soddisferà. (Duvete aspittà i crediti finali?


Godzilla vs. Kong hè un filmu di mostri americani in u 2021 direttu da Adam Wingard. Una sequenza sia di Godzilla: King of the Monsters (2019) sia di Kong: Skull Island (2017), hè u quartu filmu in MonsterVerse di Legendary. Hè dinò u 36u filmu in a franchise Godzilla, u 12u filmu in a franchise King Kong, è u quartu filmu Godzilla per esse cumpletamente pruduttu

d da un studiu di Hollywood. [b] U filmu cuntene Alexander Skarsgård, Millie Bobby Brown, Rebecca Hall, Brian Tyree Henry, Shun Oguri, Eiza González, Julian Dennison, Lance Reddick, Kyle Chandler è Demián Bichir. In u filmu, Kong si scontra cù Godzilla mentre l'omi attiranu a scimmia gigante in a Terra Cava per recuperà una fonte d'energia per un dispositivu per fermà i misteriosi furia di Godzilla.


U prugettu hè statu annunziatu in uttrovi 2015 quandu Legendary hà annunziatu i piani per un universu cinematograficu cumunu trà Godzilla è King Kong. A sala di scrittori di u film hè stata riunita in marzu 2017, è Wingard hè statu annunziatu cum'è direttore in maghju 2017. A fotografia principale hà iniziatu in nuvembre 2018 in Hawaii, Australia è Hong Kong, è imballata in aprile 2019.


Dopu esse ritardatu da una data di uscita di nuvembre 2020 per via di a pandemia COVID-19, Godzilla vs. Kong hè statu liberatu in teatru internaziunale u 24 di marzu di u 2021, è in i Stati Uniti u 31 di marzu, induve hè statu liberatu in i teatri è in HBO Max simultaneamente. U filmu hà ricevutu critiche generalmente positive da i critichi, cun lode per l'effetti visivi è e sequenze d'azione, ma critiche versu u script è i caratteri umani. Hà incasciutu 285 milioni di dollari in u mondu sanu, chì ne face u terzu filmu cù u più altu incasciutu di

Cinque anni dopu chì Godzilla scunfissi u rè Ghidorah, [c] Kong hè monitoratu da Monarch in una cupola gigante nantu à l'Isula Skull. Kong hè visitatu da Jia, l'ultima nativa di Iwi è a figliola adottiva di l'esperta di Kong Ilene Andrews, chì hè sorda è cumunicà cù Kong per via di a lingua di i segni.


Bernie Hayes, impiegatu di Apex Cybernetics è ospitante di un podcast di a teoria di a cuspirazione Titan, estratta dati chì suggerenu attività sinistre in una struttura di Pensacola. Tuttavia, Godzilla attacca di colpu l'installazione; durante u furore, Bernie inciampa nantu à un dispositivu massiccia. Madison Russell, fan di u podcast di Bernie, invita u so amicu Josh à investigà l'attacchi di Godzilla.


Walter Simmons, CEO di Apex, recluta Nathan Lind, un teoricu di a Terra Cava, per guidà a ricerca di una fonte d'energia in a Terra Cava, u mondu nativu di i Titani. Nathan hè inizialmente esitante postu chì u so fratellu hè mortu in una spedizione in a Terra Cava per via di un forte effettu gravitazionale inversu. Hè d'accordu dopu chì Walter hà rivelatu chì Apex hà sviluppatu HEAV, artigianati specializati capaci di suppurtà a pressione esercitata da u campu di gravità.


Nathan si ritrova cun Ilene è a cunvince di lascià Kong guidalli attraversu a Terra Cava attraversu un avampostariu in l'Antartide. Nathan, Ilene, è una squadra Apex guidata da a figliola di Walter Maia imbarcanu nantu à una barcella modificata scortata da a Marina di i Stati Uniti chì porta un Kong sedatu è frenu. Godzilla attacca u cunvoy è scunfige Kong, ma si ritira dopu chì e navi disabilitanu u so putere è l'anu ingannatu pensendu chì sò distrutti. Per evità d'alertà à Godzilla, Kong hè trasportatu in aria à l'entrata di a Terra Fossa, è Jia u cunvince di entre in u tunnel mentre a squadra u seguita in i HEAV.


Madison è Josh trovanu Bernie, chì si unisce à a so investigazione. Intrinu in a basa Apex distrutta, scoprenu un stabilimentu secretu sottoterra, è sò involuntariamente chjosi in un trasportu monorail sotterraneo in un stabilimentu Apex in Hong Kong, induve incontranu involuntariamente in un test di Mechagodzilla. Hè telepaticamente cuntrullata da Ren Serizawa, u figliolu di u mortu Ishirō Serizawa, [c] attraversu e rete neurale da u craniu di u capu di Ghidorah staccatu, [c] ma hè impastughjatu da e limitazioni di a so alimentazione. Walter hà l'intenzione di sfruttà l'energia di a Terra Cava per superà e limitazioni di Mechagodzilla.


Dintra a Terra Fossa, Kong è a squadra trovanu un ecosistema simile à l'Isula Skull. Scoprenu a sala di u tronu ancestrale di a so spezia, induve trovanu i resti di una guerra antica cù u tipu di Godzilla è una piola incandescente fatta da altre placche dorsali di Godzilla. Mentre identificanu a fonte d'energia, a squadra Apex manda a so firma à a so basa di Hong Kong malgradu e pruteste di Ilene. Attiratu da l'attivazione di Mechagodzilla, Godzilla ghjunghje in Hong Kong, è sintendu Kong, travaglia direttamente un fustu in a sala di u tronu cù u so soffiu atomicu. In u caosimu chì seguita, Maia è a squadra Apex tentanu di fughje ma u so HEAV hè schiacciatu da Kong. Kong, Ilene, Jia è Nathan ascendenu à Hong Kong, induve Godzilla è Kong battenu. Godzilla hè inizialmente supranatu da Kong, ma Godzilla esce vittoriosa mentre Kong perde a cuscenza.


Madison, Josh è Bernie sò chjappi da a securità è purtati à Walter. Malgradu e preoccupazioni di Ren nantu à a volatilità di a fonte d'energia, Walter l'ordine di attivà Mechagodzilla. Perdenu u cuntrollu di Mechagodzilla, chì tomba Walter, elettrocuta Ren è poi attacca Hong Kong. Godzilla è Mechagodzilla si battenu, ma Godzilla hè oppressu.


Nathan rinvivisce Kong distruggendu u HEAV, è Jia u cunvince per aiutà à Godzilla. Cum'è Mechagodzilla supraneghja i dui Titani, Josh cortocircuita i controlli di Mechagodzilla cù u flacone di liquore di Bernie, interrompendu momentaneamente u mech. Godzilla soprascrive l'ascia di Kong cù u so soffiu atomicu, allowid da un studiu di Hollywood. [b] U filmu cuntene Alexander Skarsgård, Millie Bobby Brown, Rebecca Hall, Brian Tyree Henry, Shun Oguri, Eiza González, Julian Dennison, Lance Reddick, Kyle Chandler è Demián Bichir. In u filmu, Kong si scontra cù Godzilla mentre l'omi attiranu a scimmia gigante in a Terra Cava per recuperà una fonte d'energia per un dispositivu per fermà i misteriosi furia di Godzilla.


U prugettu hè statu annunziatu in uttrovi 2015 quandu Legendary hà annunziatu i piani per un universu cinematograficu cumunu trà Godzilla è King Kong. A sala di scrittori di u film hè stata riunita in marzu 2017, è Wingard hè statu annunziatu cum'è direttore in maghju 2017. A fotografia principale hà iniziatu in nuvembre 2018 in Hawaii, Australia è Hong Kong, è imballata in aprile 2019.


Dopu esse ritardatu da una data di uscita di nuvembre 2020 per via di a pandemia COVID-19, Godzilla vs. Kong hè statu liberatu in teatru internaziunale u 24 di marzu di u 2021, è in i Stati Uniti u 31 di marzu, induve hè statu liberatu in i teatri è in HBO Max simultaneamente. U filmu hà ricevutu critiche generalmente positive da i critichi, cun lode per l'effetti visivi è e sequenze d'azione, ma critiche versu u script è i caratteri umani. Hà incasciutu 285 milioni di dollari in u mondu sanu, chì ne face u terzu filmu cù u più altu incasciutu di

Cinque anni dopu chì Godzilla scunfissi u rè Ghidorah, [c] Kong hè monitoratu da Monarch in una cupola gigante nantu à l'Isula Skull. Kong hè visitatu da Jia, l'ultima nativa di Iwi è a figliola adottiva di l'esperta di Kong Ilene Andrews, chì hè sorda è cumunicà cù Kong per via di a lingua di i segni.


Bernie Hayes, impiegatu di Apex Cybernetics è ospitante di un podcast di a teoria di a cuspirazione Titan, estratta dati chì suggerenu attività sinistre in una struttura di Pensacola. Tuttavia, Godzilla attacca di colpu l'installazione; durante u furore, Bernie inciampa nantu à un dispositivu massiccia. Madison Russell, fan di u podcast di Bernie, invita u so amicu Josh à investigà l'attacchi di Godzilla.


Walter Simmons, CEO di Apex, recluta Nathan Lind, un teoricu di a Terra Cava, per guidà a ricerca di una fonte d'energia in a Terra Cava, u mondu nativu di i Titani. Nathan hè inizialmente esitante postu chì u so fratellu hè mortu in una spedizione in a Terra Cava per via di un forte effettu gravitazionale inversu. Hè d'accordu dopu chì Walter hà rivelatu chì Apex hà sviluppatu HEAV, artigianati specializati capaci di suppurtà a pressione esercitata da u campu di gravità.


Nathan si ritrova cun Ilene è a cunvince di lascià Kong guidalli attraversu a Terra Cava attraversu un avampostariu in l'Antartide. Nathan, Ilene, è una squadra Apex guidata da a figliola di Walter Maia imbarcanu nantu à una barcella modificata scortata da a Marina di i Stati Uniti chì porta un Kong sedatu è frenu. Godzilla attacca u cunvoy è scunfige Kong, ma si ritira dopu chì e navi disabilitanu u so putere è l'anu ingannatu pensendu chì sò distrutti. Per evità d'alertà à Godzilla, Kong hè trasportatu in aria à l'entrata di a Terra Fossa, è Jia u cunvince di entre in u tunnel mentre a squadra u seguita in i HEAV.


Madison è Josh trovanu Bernie, chì si unisce à a so investigazione. Intrinu in a basa Apex distrutta, scoprenu un stabilimentu secretu sottoterra, è sò involuntariamente chjosi in un trasportu monorail sotterraneo in un stabilimentu Apex in Hong Kong, induve incontranu involuntariamente in un test di Mechagodzilla. Hè telepaticamente cuntrullata da Ren Serizawa, u figliolu di u mortu Ishirō Serizawa, [c] attraversu e rete neurale da u craniu di u capu di Ghidorah staccatu, [c] ma hè impastughjatu da e limitazioni di a so alimentazione. Walter hà l'intenzione di sfruttà l'energia di a Terra Cava per superà e limitazioni di Mechagodzilla.


Dintra a Terra Fossa, Kong è a squadra trovanu un ecosistema simile à l'Isula Skull. Scoprenu a sala di u tronu ancestrale di a so spezia, induve trovanu i resti di una guerra antica cù u tipu di Godzilla è una piola incandescente fatta da altre placche dorsali di Godzilla. Mentre identificanu a fonte d'energia, a squadra Apex manda a so firma à a so basa di Hong Kong malgradu e pruteste di Ilene. Attiratu da l'attivazione di Mechagodzilla, Godzilla ghjunghje in Hong Kong, è sintendu Kong, travaglia direttamente un fustu in a sala di u tronu cù u so soffiu atomicu. In u caosimu chì seguita, Maia è a squadra Apex tentanu di fughje ma u so HEAV hè schiacciatu da Kong. Kong, Ilene, Jia è Nathan ascendenu à Hong Kong, induve Godzilla è Kong battenu. Godzilla hè inizialmente supranatu da Kong, ma Godzilla esce vittoriosa mentre Kong perde a cuscenza.


Madison, Josh è Bernie sò chjappi da a securità è purtati à Walter. Malgradu e preoccupazioni di Ren nantu à a volatilità di a fonte d'energia, Walter l'ordine di attivà Mechagodzilla. Perdenu u cuntrollu di Mechagodzilla, chì tomba Walter, elettrocuta Ren è poi attacca Hong Kong. Godzilla è Mechagodzilla si battenu, ma Godzilla hè oppressu.


Nathan rinvivisce Kong distruggendu u HEAV, è Jia u cunvince per aiutà à Godzilla. Cum'è Mechagodzilla supraneghja i dui Titani, Josh cortocircuita i controlli di Mechagodzilla cù u flacone di liquore di Bernie, interrompendu momentaneamente u mech. Godzilla soprascrive l'ascia di Kong cù u so soffiu atomicu, allowi

ng Kong per distrugge Mechagodzilla. Madison, Bernie è Josh si riuniscenu cù Mark Russell, mentre Godzilla è Kong si ricunnoscenu prima chì i dui andessinu i so modi separati.


Qualchì tempu dopu, Monarch hà stabilitu un postu di osservazione in a Terra Cava, induve Kong guverna avà.

Alexander Skarsgård cum'è Dr. Nathan Lind:

Un geologu Monarchu è cartografu capu chì travaglia strettamente cù Kong è traccia a missione in a Terra Cava. Skarsgård hà descrittu u so caratteru cum'è un eroe riluttante chì ùn hè "micca un alfa, cattivu culo" è "ghjittatu in questa situazione assai periculosa è ùn hè micca sicuramente equipatu per questu". Skarsgård hà chjamatu Nathan un omagiu à i film di l'anni 80 cum'è Indiana Jones, Romancing the Stone, Lethal Weapon è Die Hard. [10] [11] [12] [13] Skarsgård hà preparatu u filmu circendu a Terra Cavata, [14] è amparendu a lingua di i segni per cumunicà cù Kayle Hottle. [15]

Millie Bobby Brown cum'è Madison Russell:

A figliola di i scientisti Monarch Mark è a difunta Emma Russell. Madison crede chì ci hè una ragione per u comportamentu erraticu di Godzilla, suspettendu una cuspirazione formulata da l'Apex Cybernetics. Procede à investigà cun Josh Valentine è Bernie Hayes. Brown hà descrittu u filmu cum'è una storia di l'adultu per Madison, nutendu chì u caratteru hè "cresciutu" è diventatu più "indipendente" dapoi l'avvenimenti di u film precedente, dichjarendu: "A so trama hà definitivamente evolutu assai in u so modu tratta di e cose, a so attitudine versu a vita, quantu più forte di una persona ". U pruduttori Alex Garcia hà descrittu Madison cum'è "difensore di Godzilla in stu filmu" chì prova à "rivindicà" Godzilla è e so ragioni. [7] [16]

Rebecca Hall cum'è Dr.Ilene Andrews:

Un linguista antropologicu Monarchu è a mamma adottiva di Jia. Hall hà descrittu a so participazione cum'è "schiacciante" per via chì u film hè u so primu prughjettu dopu a so gravidanza, ma hà trovu l'esperienza "eccitante". Hall hà descrittu Ilene cum'è "Jane Goodall di Kong". [17] [18] [13]

Brian Tyree Henry cum'è Bernie Hayes:

Un anzianu tecnicu Apex Cybernetics hà fattu u teoricu di a cuspirazione aiutendu Madison è Josh à espone Apex. Henry hà descrittu Bernie cum'è un "crackpot" cun un livellu di "core" è "lealtà". Henry hà nutatu chì a morte tragica di a moglia di Bernie l'hà furmatu per diventà un teoricu di a cuspirazione cù un podcast è hà elaboratu in più, "u so scopu hè di aduprà l'utili à a so dispusizione per purtà a verità à u populu. Mi riferiscu sempre à Bernie cum'è Anonimu. Pò vede l'inghjustizie, ma nimu u sente veramente ". A causa di a natura protettiva di Bernie di Madison è Josh, Henry assimigliava scherzosamente Bernie à Brienne di Tarth. [7] [16]

Shun Oguri cum'è Ren Serizawa:

U figliolu di u scientificu Monarchu Ishirō Serizawa, è un scientistu Apex Cybernetics è ingegnere tecnicu, [19] chì hè u pilotu telepaticu per Mechagodzilla. Oguri hà descrittu l'obiettivu di Ren cum'è pruvendu à "prutege a Terra", tuttavia, i mezi per u so scopu differenu da "tutti l'altri è di u so babbu". Oguri hà nutatu chì Ren "hà sorte" seguitatu i passi di u babbu, ma hà dichjaratu: "Ùn crede micca ch'ellu sia statu intesu da u babbu". [7]

Eiza González cum'è Maia Simmons:

Un dirigente Apex Cybernetics di primu livello, è a figliola di Walter Simmons. González hà descrittu u so rolu di "donna assai intelligente dietro una sucietà". Hà discrittu ancu u filmu cum'è "ligeramente còmicu". González hà nutatu d'avè apprezzatu u fattu chì u so caratteru era una donna latina cun una pusizione alta in una sucietà, è micca forzata à un stereotipu. [20] [13]

Julian Dennison cum'è Josh Valentine:

Un amicu di Madison chì l'aiuta è Bernie per investigà a fonte di u comportamentu erraticu di Godzilla. Dennison hà descrittu u so caratteru cum'è un "nerd" è Madison cum'è u so "unicu amicu". Dennison hà chjamatu Josh, u "tech wingman" di Madison, è u "realistu in u duo", dichjarendu ", li porta un pocu," Oh, ùn duveriamu micca fà quessa perchè moriremu ". È ella hè, "No, andrà bè". Dunque, pensu chì ghjocanu assai bè. È sò un assai bonu mischju di solu pazzia ". Dennison hè statu testatu cù Brown cù scene di Romeo è Juliet. [16] [7] [13]

Lance Reddick cum'è Guillermin:

U direttore di Monarch. U rolu di Reddick era originariamente più grande, Wingard hà dichjaratu: "Ci era una scena prima in u filmu, una grande sala di sala di cunsigliu induve stanu stallendu a missione. Hà avutu un rolu più grande, ma in fine ùn avemu micca bisognu di sta scena" [21] Appare solu in duie scene brevi. [22]

Kyle Chandler cum'è Dr.Mark Russell:

U babbu di Madison, sustitutu direttore di i prughjetti speciali di Monarch, è spezialistu in cumportamentu è cumunicazione animale [7] [13]

Demián Bichir cum'è Walter Simmons:

U babbu di Maia, CEO, è fundatore di Apex Cybernetics, una urganizazione tecnologica investita in u tentativu di risolve u "prublema Titan" di a Terra, creendu in secretu Mechagodzilla per sterminalli. Walter hè un imprenditore visionario è miliardariu chì vole aiutà l'umanità è fà di u mondu un locu più sicuru, ma si scontra cù u Monarca per i so ideali diffirenti nantu à ciò chì hè megliu per l'umanità. U pruduttori Alex Garcia hà dettu chì Walter "hè cullatu in un locu ... in i sedi di u putere, è vole aiutà à stagnà è

ferma a pazzia è a distruzzione ". Garcia hà dichjaratu chì Walter ùn hè micca necessariamente un cattivu o un caratteru machiavelicu ma hè" un caratteru assai cumplessu chì crede di fà a cosa bona. È pò esse, ma hè quì chì u misteru in u core di u film entre in ghjocu. "[19]

Kaylee Hottle cum'è Jia:

Un ghjovanu urfanu sordu nativu di Iwi chì forma un ligame speciale cù Kong, è hè a figliola adottiva di Ilene. [23] [18]

Inoltre, Hakeem Kae-Kazim ritratta l'Ammiragliu Wilcox; Ronny Chieng ritratta Jay Wayne; John Pirruccello interpreta Horace; è Chris Chalk ritratta Ben. [24] Zhang Ziyi è Jessica Henwick sò stati ghjittati ma ùn sò micca apparsu in l'ultimu tagliu di u filmu, [22] cù Ziyi intesa à ripruduce u so rolu da Godzilla: King of the Monsters.

In settembre 2015, Legendary hà cambiatu Kong: Skull Island da Universal à Warner Bros., chì hà suscitatu spiculazioni mediatiche chì Godzilla è King Kong apparerianu inseme in un film. [26] [27] In uttrovi 2015, Legendary hà cunfirmatu chì avarianu unitu Godzilla è King Kong in Godzilla vs. Kong, à l'ora puntata per una liberazione di u 29 di maghju 2020. I piani legendarii per creà una franchizia cinematografica cumuna "centrata intornu à Monarch" chì "riunisce Godzilla è Legendary's King Kong in un ecosistema di altre super-spezie giganti, sia classiche sia novi." [28] U pruduttore Alex Garcia hà cunfirmatu chì u film ùn seria micca esse un remake di King Kong vs. Godzilla, dichjarendu, "l'idea ùn hè micca di rifà quellu film". [29] In maghju 2017, Adam Wingard hè statu annunziatu cum'è direttore di Godzilla vs. Kong. [30] Wingard era statu prima cunsideratu da Peter Jackson per dirige una sequenza di a so versione di u 2005 di King Kong chì ùn hè stata finalmente prodotta. [31]


In lugliu 2017, Wingard hà parlatu di u schema creatu da a stanza di i scrittori, dicendu: "Andemu in assai grande dettagliu attraversu tutti i caratteri, l'archi chì anu, cumu si raportanu l'uni à l'altri, è più impurtante cumu si raportanu à i mostri, è cumu i mostri si raportanu ad elli o li riflettenu ". Hà dichjaratu ancu chì ellu è a so squadra andavanu "battutu per battutu" nantu à u schema, dicendu: "Allora una volta di più, hè una discussione, è di sente cumu fà si u più forte pussibule, cusì chì quandu Terry [Rossio] va à scrive a sceneggiatura, hà una ripartizione definitiva di ciò chì includere ". [32] A l'agostu 2017, Wingard hà parlatu di u so approcciu per i mostri, dichjarendu:


"Vogliu veramente chì pigliate questi caratteri in seriu. Vogliu chì siate investitu emozionalmente, micca solu in i caratteri umani, ma in realtà in i mostri. Hè un filmu massivu di lotta di mostri. Ci sò parechji mostri chì si impazziscenu l'uni nantu à l'altri, ma à a fine di a ghjurnata vogliu chì ci sia un impulsu emotivu in questu. Vogliu chì siate investitu emotivamente in elli. Pensu chì hè ciò chì hà da rende veramente cool ". [33]


Wingard hà spressu u so desideriu per u film di avè un vincitore definitu, dichjarendu:

"Vogliu chì ci sia un vincitore. U filmu uriginale hè statu assai divertente, ma si sente un pocu abbandunatu chì u filmu ùn piglia micca una pusizione definitiva. A ghjente discute sempre avà chì hà vintu in quellu filmu originale, sapete. Dunque, vogliu chì a ghjente si alluntane da stu filmu sentendu cum'è, Va bè, ci hè un vincitore ". [34]


Wingard hà ancu cunfirmatu chì u filmu avaria ligatu cù Godzilla: King of the Monsters, si mette in scena à i tempi muderni, è presenterà un "Kong più robustu, un pocu più invechjatu". [35]


Scrittura

Ntô marzu 2017, Legendary hà riunitu una sala di scrittori per sviluppà a storia per Godzilla vs. Kong, cù Terry Rossio (chì hà co-scrittu un primu script senza produzzione per TriStar's Godzilla) [36] guidendu una squadra cumposta da Patrick McKay, JD Payne, Lindsey Birra, Cat Vasko, TS Nowlin, Jack Paglen è J. Michael Straczynski. [37] In a so sperienza cù a sala di scrittori, Rossio hà dichjaratu:


"Godzilla vs. Kong hè stata a mo prima sperienza in a stanza di un scrittore, è hè stata fantastica. Hè stata una splutazione di leghje campioni, di scuntrà diversi scrittori, è di custruisce una storia in un ambiente di gruppu. Si sentia simile à l'animazione, induve u film hè accadutu. nantu à i muri, è u risultatu finale hè megliu cà qualsiasi persona puderia riesce da per ellu ". [38]


Michael Dougherty, chì hà direttu Godzilla: King of the Monsters, è Zach Shields, chì hà co-scrittu u filmu cù Dougherty, anu furnitu riscritte per assicurà chì certi temi di King of the Monsters fussinu riportati è chì certi persunagi eranu sviluppati currettamente [39]. ] Dougherty hà rivelatu cumu hà scrittu per i caratteri di u titulu, è cume u film tratterebbe e so diverse interazioni cù e persone. Per Kong, Dougherty hà dichjaratu chì u filmu hà da presentà "quelli momenti di unione assai unici, è ancu caldi, trà Kong è l'umani postu chì sò stati un alimentu di basa di u caratteru dapoi u filmu originale di u 1933. Per Godzilla, a so cunnessione cù l'omu seria "più implicita" postu chì u so latu più dolce hè raramente dimustratu. [40] Eric Pearson è Max Borenstein anu ricevutu un Screenplay By credit, mentre Rossio, Dougherty, è Shields anu ricevutu una Story By credit.

In ghjugnu 2017, hè statu annunziatu chì Zhang Ziyi avia aderitu à Legendary's MonsterVerse, avendu

un rolu "pivotale" in i dui Godzilla: King of the Monsters è Godzilla vs. Kong, ancu s'ella ùn hà micca ghjucatu solu in a prima. [42] In ghjugnu 2018, Julian Dennison hè statu sceltu, mentre Millie Bobby Brown è Kyle Chandler anu da ripiglià i so roli da Godzilla: King of the Monsters. [43] Legendary hà ancu mandatu una offerta à Frances McDormand per un rolu. [44] In lugliu 2018, hè statu rivelatu chì Danai Gurira era in trattative iniziali per unisce à u film. [45] In uttrovi 2018, Brian Tyree Henry, [46] Demián Bichir, [47] Alexander Skarsgård, [48] Eiza González, [49] è Rebecca Hall sò stati aghjunti à u cast. [50] In Nuvembre 2018, Jessica Henwick, [51] Shun Oguri, [52] è Lance Reddick sò stati ghjittati, cù Oguri chì face u so debuttu in Hollywood. [53] Gurira hè stata brevemente chjamata trà u cast da Collider è ScreenGeek, ancu se nè ella nè Henwick ùn figuranu micca in u film finitu. [54] [55]


Durante una rivista di u filmu nantu à a so data di uscita, u regista James Rolfe hà rivelatu ch'ellu era statu offertu da cameo da Wingard, ma l'hà rifiutatu per via di a nascita di u so secondu figliolu in u mumentu precedente à u filmu.

A fotografia principale hà iniziatu u 12 di nuvembre di u 2018 in Hawaii è in Australia, è si prevede di finisce in ferraghju 2019, sottu u titulu di travagliu Apex. [57] [58] A produzzione era inizialmente prevista per inizià l'1 d'ottobre 2018. [59] Per a ripresa di Hawaii, l'equipaggiu hà filmatu nantu à u USS Missouri, in Manoa Falls è in u centru di Honolulu. L'equipaggiu hà stabilitu un campu in l'Autostrada Kalanianaole, chì era stata chjusa finu à u 21 di nuvembre. In ghjennaghju 2019, u filmu hà ripresu in Gold Coast, Queensland in Village Roadshow Studios per 26 settimane in più. [61] [62] I lochi di filmazione in Australia includenu Miami State High School è parti di Brisbane cum'è u periferia di Newstead, u Chinatown Mall in Fortitude Valley, è u Wickham Terrace Car Park. In aprile 2019, Wingard hà cunfirmatu via Instagram chì u filmu in Australia era finitu. [63] Quellu stessu mese, Wingard hà rivelatu Hong Kong cum'è unu di l'ultimi posti di ripresa è chì a fotografia principale era avvolta

In ghjugnu 2020, Tom Holkenborg hè statu annunziatu cum'è cumpusitore di u filmu. Wingard hà scontru cù Holkenborg in u 2018, induve Holkenborg hà ammessu di scrive musica ricreativa per Godzilla anni prima per esse fan. Holkenborg successivamente hà cuminciatu à cumunicà cù u direttore, hà modificatu u materiale è l'hà ghjucatu per u direttore, dichjarendu chì Wingard era "innamuratu in tuttu". Holkenborg hà dumandatu un tamburinu bassu di circa 10 metri di diametru, ma u costruttore hè statu capace di scalallu solu finu à 8 metri. [66] Cum'è cù i precedenti trailer di Godzilla di Legendary, u "Requiem" di György Ligeti hè statu adupratu, seguitatu da "Here We Go" da Chris Classic. [67] [68] A banda sonora hè stata liberata da WaterTower Music u 26 di marzu di u 2021.

In maghju 2019, u primu affissu promozionale di una sola foglia hè statu rivelatu à l'Expo Licensing. [70] In ghjugnu 2019, Warner Bros hà esaminatu un primu sguardu per espositori europei in CineEurope. [71] A l'agostu 2019, hè statu annunziatu chì Disruptor Beam hà da sviluppà un ghjocu mobile per attaccà per a liberazione di u film. [72] In Dicembre 2019, una breve clip hè stata rivelata durante una bobina di Warner Bros. in Comic Con Experience, è dopu filtrata in linea. [73] In ghjennaghju 2020, e immagini di a Fiera di i Ghjoculi è di i Ghjochi di Hong Kong chì mostranu figure relative à u filmu sò state filtrate in ligna. [74] In Farraghju 2020, Toho è Legendary anu annunziatu u Godzilla vs. Kong Publishing Program è i licenziatari. Attraversu u prugramma di publicazione, Legendary prevede di liberà dui rumanzi grafichi, unu seguitu à Godzilla è l'altru dopu à Kong, un libru d'arte, rumanzazioni, è un libru per zitelli. Frà i licenziati chjamati eranu Playmates Toys, Bioworld, Rubini, Funko, 60Out, è a Cumpagnia di Realità Virtuale. [75]


In aprile 2020, e immagini di figure di ghjoculi sò state filtrate in linea, rivelendu diverse forme per Godzilla è Kong, Mechagodzilla, è un novu mostru chjamatu Nozuki. [76] In lugliu 2020, e immagini di figure Playmate è imballaggi cun concept art sò state publicate in linea. [77] In dicembre 2020, brevi clips di u filmu sò stati mostrati durante Comic Con Experience. [78] In ghjennaghju 2021, filmi più brevi sò stati inclusi in un'anteprima per HBO Max. [79] Quellu stessu mese, u primu affissu teaser hè statu liberatu in ligna, cù a cunferma di a data di uscita di u trailer. [80] U primu trailer cumpletu hè statu liberatu u 24 di ghjennaghju di u 2021. [81] Diventa u più grande debut di trailer di Warner Bros, guadagnendu 25,6 milioni di visualizzazioni in 24 ore in YouTube; 15,8 milioni da u canale di Warner è 9,8 milioni di visualizazioni supplementari da i canali secondarii di u studio

Godzilla vs. Kong hè statu liberatu teatralmente à l'internaziunale, cuminciendu u 24 di marzu di u 2021, [83] [84] è dopu hè statu liberatu in i Stati Uniti u 31 di marzu, induve era simultaneamente in i teatri è in HBO Max, [85] induve emetrà solu per un mese. [86] Hè statu distribuitu teatralmente in u mondu sanu da Warner Bros. Pictures, eccettu in Giappone, induve serà distribuitu da Toho u 14 di maghju 2021. [87] Regal Cinemas hà cuminciatu à esibisce u filmu cù un limitatu liberazione à a so riapertura u 2 d'aprile 2021, dopu a so chjusura per via di a pandemia COVID-19. [88] U filmu hè statu ritardatu parechje volte, è era previstu per esse liberatu in 2020 u 13 di marzu, u 22 di maghju, u 29 di maghju, u 20 di nuvembre, è più tardi spintu à u 21 di maghju di u 2021 per via di a pandemia COVID-19. [89] [90] ] In Farraghju 2020, Warner Bros. hà ospitu un test di prova senza annunziu chì hà ricevutu una risposta "soprattuttu positiva". [91]


In nuvembre di u 2020, The Hollywood Reporter hà cunfirmatu chì u film era cunsideratu per una liberazione in streaming. Netflix avia offertu 200-250 milioni di dollari [3] ma WarnerMedia hà bluccatu l'accordu à prò di a so propria offerta per esce u filmu nantu à HBO Max. Tuttavia, Warner Bros iterò chì i so piani di uscita in teatru procederanu cum'è previstu. U direttore generale di WarnerMedia, Jason Kilar, è u presidente di Warner Bros. Ann Sarnoff anu cunsideratu opzioni chì includevanu una liberazione simultanea teatrale è in streaming, una strategia chì Warner Bros. avia fattu per Wonder Woman 1984. [92] In Dicembre 2020, Warner Bros. hà annunziatu chì u filmu, cù i so altri tentpoli previsti per u 2021, riceveranu uscite simultanee u stessu ghjornu in i teatri è HBO Max, cù un accessu di un mese per a so uscita in streaming. [86] Dopu à u so weekend d'apertura, Warner Bros. hà riferitu chì u film hà avutu un "publicu di visualizazione più grande di qualsiasi altru filmu o spettaculu in HBO Max dapoi u lanciamentu" [93].


In Dicembre 2020, Variety and Deadline Hollywood hà riferitu chì Legendary Entertainment, finanziarii è talentu cù l'affari di backend ùn eranu micca cuntenti di i piani multi-release di WarnerMedia è di l'intenzioni micca trasparenti. Legendariu ùn hè statu datu un avvisu avanzatu di a decisione multi-liberazione nè datu una parolla in quantu Dune è Godzilla vs. Kong seranu distribuiti. U studiu prevede di avè discussioni cù Warner Bros. riguardu à un "accordu più generosu" quantunque una azione legale hè stata cunsiderata. [3] [94] Qualchì settimana dopu, Deadline hà dettu chì u film puderia mantene a so uscita HBO Max, ma solu se Warner Bros. currisponde à l'offerta di Netflix di 250 milioni di dollari. [95] In ghjennaghju 2021, The Hollywood Reporter hà rivelatu chì una battaglia ghjuridica hè stata scansata per via di Legendary è WarnerMedia chì si avvicinavanu à un accordu per mantene a publicazione simultanea di u film. [5]

À u 4 d'aprile di u 2021, Godzilla vs Kong hà incassatu 48,5 milioni di dollari in i Stati Uniti è in Canada, è 237,3 milioni in altri territorii, per un tutale mundiale di 285,8 milioni di dollari. [8] [2] Varietà hà stimatu chì u filmu avessi bisognu di ingrassà almenu 330 milioni di dollari per rende u puntu di equilibriu.


Una settimana prima di a so liberazione in i Stati Uniti, u film hè statu liberatu in 38 paesi d'oltremare è hè statu prughjettatu per ingrassà intornu à 70 milioni di dollari per i so primi cinque ghjorni. [96] In Cina, induve hè stata prughjettata per debutà à circa $ 50 milioni, u film hà guadagnatu $ 21,5 milioni (RMB 140 milioni) u so primu ghjornu. [97] U filmu hà superatu e previsioni è hà debuttatu à 123,1 milioni di dollari in u mondu, a più grande apertura mundiale di a pandemia. I so più grandi mercati eranu Cina (69,2 milioni di dollari; 450,5 milioni di RMB), Messicu (6,5 milioni di dollari), Australia (6,3 milioni di dollari), Russia (5,9 milioni di dollari), Taiwan (5,3 milioni di dollari), India (4,9 milioni di dollari), Thailandia (3,3 milioni di dollari), Corea di Sud (2,8 milioni di dollari), Vietnam (2,5 milioni di dollari), Malesia (2,1 milioni di dollari), è Spagna (1,7 milioni di dollari). [98] In Indonesia, u film hà guadagnatu 850.000 $ (Rp. 12,3 miliardi). [99]


In i Stati Uniti è in Canada, Godzilla vs. Kong hè statu inizialmente prughjettatu per ingrossà circa $ 23 milioni durante u so weekend di apertura di cinque ghjorni, paragunatu à u debut à circa $ 68 milioni in un mercatu pre-COVID. [100] Hà fattu 9,6 milioni di dollari da 2.409 teatri in u so primu ghjornu, u megliu ghjornu d'apertura di a pandemia. Dopu avè incassatu 6,7 milioni di dollari u so secondu ghjornu, e proiezioni di cinque ghjorni sò state aumentate à 30-40 milioni di dollari. Ghjucatu in 3.064 teatri da vennari, u filmu hà fattu u so debut à 32,2 milioni di dollari (48,5 milioni di dollari per i cinque ghjorni), u megliu weekend d'apertura di a pandemia. [101] Collider hà attribuitu i risultati di a scatula di u filmu à "u passu in bocca pusitivu". [102]

Godzilla vs. Kong hà ricevutu critiche generalmente pusitive da critichi. [103] [104] [105] Nantu à l'aggregatore di revisioni Rotten Tomatoes, 75% di i critichi 309 anu datu à u filmu una recensione positiva, cù una valutazione media di 6,4 / 10. U cunsensu di i critichi di u situ web leghje: "Rilivendu direttamente nantu à u so tittulu, Godzilla vs. Kong sbatte u sviluppu di i caratteri è u dramma umanu per offre tuttu u spettaculu chì duvete aspittà da i mostri giganti chì li scherzanu." [106] Sicondu Metacritic, chì hà assignatu un puntuatu mediu ponderatu di 59 nantu à 100 basatu annantu à 57 critichi, u filmu hà ricevutu "critiche miste o medie". [107] L'audienzi interrugati da CinemaScore anu datu à u filmu una nota media di "A" nantu à una scala da A + à F (u più altu di u MonsterVerse), mentre PostTrak hà riferitu chì 86% di i membri di l'audienza anu datu un puntuu pusitivu, cù 74% dicendu chì avaristi sicuramente cunsigliatu [101]


Richard Roeper di u Chicago Sun-Times hà datu à u filmu 3 fora di 4 stelle, scrivendu: "Godzilla vs. Kong hè u tipu di film chì si pò scurdà guasgi subitu subitu dopu avè vistu - ma hè ancu u tippu of filmu chì vi face scurdà di tuttu u restu di a vostra vita mentre u fighjate. "[108] Jamie Graham di Total Film hà datu u filmu 3 fora di 5 stelle, scrivendu:" Videndu sti famosi mostri sparte u screnu per u primu tempu dapoi u 1963 King Kong vs. Godzilla, in una seria di battaglie sapientemente coreografiate, mette in ballu u veru wallop, ancu sè ùn pudete micca impedisce chì quellu schermu fussi altu 30ft in u vostru cinema lucale. "[109]


Alonso Duralde di TheWrap hà dettu chì a franchizia avia "rinunziatu à tuttu, ma i mostri si battenu" è hà scrittu: "Iè, ovviamente, nimu va à sti filmi per i caratteri umani profondi o per macchinazioni di trama o ancu per e metafore nantu à u ambiente è industrializazione. Eccu a cosa, quantunque - sò utili per riempie e lacune trà e battaglie mostrule, è li manchi quand'elli ùn sò micca quì. E postu chì ancu quelle battaglie sò un pocu perfuntorie, chì facemu ancu quì ? "[110] John Nugent di l'Imperu hà datu à u filmu 2 fora di 5 stelle, scrivendu:" Godzilla vs. Kong rende soprattuttu a so prumessa di un grande mostru chì lotta contr'à un altru grande mostru. Dipende solu sì site dispostu à pusà [111] Recensendu per The Age, Jake Wilson hà datu à u filmu 2,5 fora di 5 stelle, dicendu: "U direttore Adam Wingard, chì hà cuminciatu à fà u so bassu intelligente -Budget di filmi di orrore prima di diventà un fucile in studio per pattu. Assulutamente nisun segnu di a so vechja persunalità ùn hè evidenti quì. "[112]

Ancu Legendary Pictures sperava di cuntinuvà à fà filmi MonsterVerse dopu Godzilla vs. Kong, [113] u so cuntrattu cù Toho era uriginariamente previstu di scadenza in u 2020 [114] prima chì a pandemia COVID-19 iniziessi è nisun filmu addiziunale fussi immediatamente alliniatu. In ferraghju 2021, Wingard hà cummentatu l'avvene di u MonsterVerse, "Sò induve pudemu andà potenzialmente cù i film futuri". Tuttavia, hà nutatu chì u MonsterVerse hè statu creatu "à un certu gradu" per guidà versu Godzilla vs. Kong. [115] Hà aghjustatu chì u MonsterVerse hè in un "crucivia", dichjarendu: "Hè veramente à u puntu induve u publicu hà da sorte di passu avanti è vutà per più di queste cose. Se stu film hè un successu ovviamente continueranu avanti".