Oltiin Rasalla lauantaista sunnuntaihin. Matkalla tie oli niin jäinen, että jalkauduttiin ja vain rahti kulki nastarenkailla perille.
Lauantain lounas tehtiin keittokatoksessa pienissä ryhmissä trangioilla.
Partiolaiset järjestivät toisilleen toimintaa.
Parhaita hetkiä ovat joskus puolin ja toisin ne, kun jaetaan osaamista joka on jollekulle ihan uutta.
Sunnuntainkin ruoanlaitto meni osin improvisoinniksi ja harjoitteluksi. Hyvin se meni!