Itiner

A túra tájékozódása alapvetően egyszerű, végig a sárga sáv mentén Esztergomtól Budaörsig. 2014-ben írt részletes itinert a részletes itiner fül alatt olvasható. Mivel a túra útvonalát szalagokkal is biztosítjuk, ezért 21016-ban már csak a településeknél írtuk le a közlekedést.

Útvonalleírás a településeken:
 Esztergom: Átlósan át a parkon, jobbra az Áchim András utcán. A Dobogókői utat keresztezve jobbra a Galagonyás utcáig, majd azon balra.. A kápolnánál jobbra.

Pilisvörösvár – Sramliig: Áfonya utcán érkezünk a városba. Barackos utcánál balra, majd a Kápolna utcában tovább egyenesen. A Kápolna u. 109-es háznál balra fel a Kálváriához. A Kálvária utcán le, a Vásár téren a Kandó Kálmán utcába jobbra. Utca végén balra ki a Főútra, azon jobbra. A sínek után balra, fel a lépcsőkön, majd a Görgey utcán jobbra a Sramliig. (Alternatív út: tovább a főúton a Görgey utcáig, majd azon balra a Sramliig.)

Pilisvörösvár – Sramlitól: Görgey utcán vissza a Szentiváni útig, azon jobbra. Le a lépcsőn a Szabadság útig, azon balra. A Jóreménység utcán jobbra. Az utcán végig egyenesen, majd be az erdőbe.

Budaörs – Törökugratóig: Tárogató utcán érkezünk a városba. Orchidea utcán jobbra. Csiki utcán balra. Utca végén megszűnik a S-, innen a S háromszög jelzést követjük. Jobbra, keresztezzük az 1- es utat, majd tovább egyenesen a Törökugrató utcán. Figyeljünk, a jelzés balra felmegy a Törökugrató csúcsra!

Budaörs – Törökugratótól: A csúcsot a tanösvényen hagyjuk el. Egy fémlépcsőn lemegyünk a bányaudvarra és balra térünk az Árvácska utcára. Ezt követjük a Kökörcsin utcáig. (A T elágazásban jobbra fordulunk.) Kökörcsin utcán jobbra, majd rögtön az Ibolya közön balra. Utca végén jobb, majd a következő keresztutcánál (Nárcisz u.) bal. Utca végén jobbra, az Őszirózsa utcán. Annak a végén balra, az Árok utcán, és az első keresztutcánál (Edison u.) jobbra. A Puskás Tivadar úton balra. Az út végén, a Szivárvány utcán balra és a következő sarkon találjuk a Nádas sörözőt, túránk célját.