Kudy k nám

• 50°7'22.2''N; 15°27'31.04''E
  • 50.1228217N, 15.4588717E

Autem

• Po dálnici od Prahy: Sjezd 62 směr Chlumec nad Cidlinou a pak už jen odbočovat vpravo, tedy odbočka vpravo - Olešnice, v Olešnici opět vpravo - Lučice, v Lučicích na hlavní silnici opět vpravo - nadjezd nad dálnicí, na křižovatce u motorestu Chárovna ostře vpravo - Pamětník, na začátku obce Pamětník opět ostře vpravo na lesní cestu vedoucí do areálu VCS, resp. zaparkovat auto na vyznačených a k tomu určených místech.
  • Po dálnici od Hradce Králové: Sjezd 68, na konci sjezdu odbočit vpravo - směr Nové Město a dále po cca 1 km (ještě před Novým Městem) odbočit vlevo - Klamoš, na začátku Klamoše odbočit hned vpravo - Štít, ve Štítu opět vpravo - Pamětník, Chlumec n. Cidl., po cca 500 metrech na křižovatce u motorestu Chárovna lehce vlevo či spíše rovně na Pamětník (ne vpravo na Chlumec), na začátku obce Pamětník ostře vpravo na lesní cestu vedoucí do areálu VCS, resp. zaparkovat auto na vyznačených a k tomu určených místech nebo (netrefíte-li odbočku na Klamoš) v Novém Městě vlevo přes kruhový objezd, tedy druhý výjezd z kruháče směr Chlumec n. Cidl., po průjezdu Novým Městem a těsně navazující částí Kladruby a krátkém sjezdu z kopce a minutí památníku sedláka (po pravé straně silnice) odbočit vlevo (opět směr Kladruby, Lučice), projet rovně Kladruby, Lučice, nadjezdem překonat dálnici, na křižovatce u motorestu Chárovna ostře vpravo - Pamětník, na začátku obce Pamětník opět ostře vpravo na lesní cestu vedoucí do areálu VCS, resp. zaparkovat auto na vyznačených a k tomu určených místech.
  • Z Chlumce nad Cidlinou: Z náměstí odbočit u Penny Marketu na Kladruby, v Kladrubech na hlavní silnici vpravo na Lučice, projet rovně Lučice, nadjezdem překonat dálnici, na křižovatce u motorestu Chárovna ostře vpravo - Pamětník, na začátku obce Pamětník opět ostře vpravo na lesní cestu vedoucí do areálu VCS, resp. zaparkovat auto na vyznačených a k tomu určených místech nebo (kdybyste snad odbočili na semaforech) dojet do Olešnice, v Olešnici odbočit vlevo na Lučice, v Lučicích na hlavní silnici vpravo - nadjezd nad dálnicí, na křižovatce u motorestu Chárovna ostře vpravo - Pamětník, na začátku obce Pamětník opět ostře vpravo na lesní cestu vedoucí do areálu VCS, resp. zaparkovat auto na vyznačených a k tomu určených místech.

Na kole

• Pro cyklisty přijíždějící od jihu: Cyklisté přijíždějící od jihu mohou výhodně využít i odbočky z příjezdu k dálničnímu nadjezdu u Levína (dálniční křižovatka č. 62) - před dálničním nadjezdem odbočit vpravo na Pamětník, přejet staré mosty přes Cidlinu, projet obcí Pamětník a na jejím konci sjet vlevo na lesní cestu vedoucí do areálu VCS.
  • Pozn.: Mosty přes Cidlinu na této trase jsou neprůjezdné pro automobily!

Pro zobrazení větší mapy klikněte SEM.