Bez nazwy‎ > ‎

2018.02.15-16 - Ferie KSM Bobowa

opublikowane: 24 lut 2018, 12:42 przez Ksm Bobowa

Młodzież KSM z naszej parafii wraz z Ks. Damianem udała się na dwudniową wycieczkę do Zakopanego i Szczawnicy. Pierwszego dnia wybraliśmy się nad Morskie oko. Po drodze podziwialiśmy piękne widoki, robiliśmy sobie

pamiątkowe zdjęcia. Mimo wielu lodowych utrudnień i śnieżnych zasp, ale w świetnych humorach bezpiecznie dotarliśmy do naszego calu. Na miejscu podziwialiśmy piękną panoramę Tatr, zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie i poszliśmy do schroniska by coś zjeść, nabrać sił i wyruszyć w dalszą część przygody. Po powrocie do autobusu pojechaliśmy na Krupówki, gdzie mieliśmy czas wolny i mogliśmy kupić sobie jakieś pamiątki. Wieczorem dotarliśmy do domu rekolekcyjnego w Szczawnicy gdzie uczestniczyliśmy we Mszy Świętej, a po niej zjedliśmy kolację. Wieczór spędziliśmy wspólnie na rozmowach, i grach. Drugiego dnia po zjedzeniu śniadania, udaliśmy się na Wąwóz Homole. Gdy dotarliśmy na samą górę, z której było widać stok narciarski, rozpoczęła się zabawa na śnieżki. Przemoczeni od śniegu ale szczęśliwi wróciliśmy do domu rekolekcyjnego by zjeść obiad, a po nim był czas na porządki. Nadszedł czas na powrót do Bobowej, droga minęła nam wesoło i bezpiecznie.