K R I S T E N T 

F Æ L L E S S K A B

-VI PROKLAMERER DE GODE NYHEDER OM FRELSE-


HUSMENIGHED - EVANGELISATION - VERS FOR VERS BIBELSTUDIER

HOVEDMENU

Trosbekendelse

Hvilken Kristendom?

Om husmenighed 

Evangelisation

Vers for vers bibelstudier

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.Tilbagetilbibelen.dk

 

Denne side er især henvendt til Kristne der:

  • Søger et nært, opbyggende og vedkommende kristent fællesskab uden for de traditionsbundne rammer.
  • Aktivt ønsker at evangelisere og række ud med de gode nyheder om Jesus Kristus.
  • Ønsker at studere Bibelen vers for vers sammen med andre kristne.

Hvis du er kristen i Danmark og står uden sundt kristent fællesskab, så er du meget velkommen til at kontakte os.  Brug eventuelt lidt tid på at læse hjemmesiden igennem, og hvis du synes du kan sige ja og amen til stort set det hele, så tøv endelig ikke med at kontakte os. 

Hvis du i forvejen tilhører en kirke med sund bibelsk lære er vi slet ikke interesseret i at fiske efter dig. Forstå os ret, som bror eller søster i Herren skal du være mere end hjerteligt velkommen til at besøge os og evangelisere med os, såfremt Herren vil det, men vi er slet ikke ude på at du skal forlade din kirke for at slutte dig til os.

Vores mål er slet ikke at vi skal blive rigtig mange så vi kan klappe os selv på skulderen og kalde os selv store. Nej, målet er at gå ud og prædike evangeliet og "opsøge og frelse det fortabte" (Lukas 19,10). Målet er at gå og så Guds Ord og tro Ham for en vækst og en høst, for det er Ham der er høstens Herre (Matthæus 9,38).

Der er så mange mennesker i det her land, det være sig både danskere og udlændinge, som aldrig har hørt evangeliet om Jesus Kristus, og det er først og fremmest dem vi vil koncentrere os om at nå ud til, og ikke til dem der allerede har hørt og har omvendt sig.