norakay-1

 
 
 
Fungsi & Kelebihan produk NK-FYTs ™
  • Gel kolagen kecantikan khusus untuk wanita yang 
  • diperbuat dari kolagen marin. 
  • Diperkaya dengan Vit-C dan ekstrak herba 
  • semulajadi yang merangsang pembentukan kolagen 
  • pada kulit.
  • Membantu menganjal, menegang, menghalus dan 
  • mencerahkan kulit.
  • Menganjalkan kembali payudara dan punggung.
  • Membantu keintiman hubungan suami isteri.
  • Membantu memulih tenaga batin wanita.
  • Membantu mendapatkan bentuk badan yang ideal.
Testimoni
Gel kolagen kecantikan khusus untuk wanita yang diperbuat dari kolagen 
marin. Diperkaya dengan Vit-C dan ekstrak herba semulajadi yang 
merangsang pembentukan kolagen pada kulit. Membantu menganjal, 
menegang, menghalus dan mencerahkan kulit. 
 
Mula-mula nak cuba produk ni memang fikir panjang tapi tengok kawan-kawan
 yang dah mencuba rasa cemburu juga. so aku pun cuba la juga, sebelum
 cuba tu aku ambik dulu picture aku sebelum makan benda ni, aku nak
 tengok kesan benda ni pada aku sendiri, kira nak buat ujian keatas diri 
sendirilah katakan. Bukan apa muka aku sebelum ni nampak saja tak ada 
masalah tapi sebenarnya ada jerawat tu boleh tahan lah juga, lepas tu warna
 kulit tak sekata, nampak gelap dan kusam saja. Alhamdulillah masuk 5 hari 
aku makan ada perubahannya. Bukan setakat pada muka pada dalaman pun 
alhamdulillah kalau dulu aku sukar nak membuang air besar tapi kini jadi lawas.
 So pada kekawan yang nak mencuba boleh tapi kena yakin dan bersabar. 
Memang betul kata orang pelaburan untuk kesihatan dan kecantikan mesti
 besar tapi demi kesihatan luar dan dalam apa salahnya kan. Bukan untuk 
orang lain tapi untuk diri sendiri, nak pakai badan ni lama
 (Insya Allah jika diizinkan oleh-Nya).

   
 
Puan Noly cantik orangnya tetapi agak kusam... setelah menggunakan 2 kotak,
 maka terserlahlah kejelitaan


 

Berumur 53 tahun tak sepatutnya berwajah seperti di atas (sebelum) ,
namun begitulah hakikatnya setelah berat badan
 Puan Faridah menurun
 dengan memakan produk pelangsingan.
Setelah makan NK FTs 3 kotak..wajahnya telah berubah kepada lebih muda
 dan kedutan di ratakan.



KAK SOM (KALTHOM)
Kalthom Yaacob 

setelah 1 tahun monopause, alhamdullilah kak som dah period semula...

yup..bila tgok gambar yang b4 tu baru akak sedar bhw terlalu HEBAT..
PERUBAHAN..mmg dah ramai yg tegur tp sebab hari2 tgok wajah sendiri 
tak perasan..bila tengok yang b4 tu baru lah...oooh HEBAT..alhamdulilah, 
Syukur kepada Allah..terima kasih Norakay



Kalthom Yaacob:
Alhamdulillah en Jeff, kak som lebih confident sekarang, wajah sudah
 kurang berminyak.. jerawat sudah sembuh sepenuhnya, 
kulit lebih cerah,, eye bag kak som sudah berkurangan mata 
dah nampak kurang sembab, semalam anak kak som yang kedua (kak ngah)
 yg en jeff nampak makan di res santap ckp idung umi dah bertambah kecik..hahaha..
 sebenarnya idung kak som sentiasa bengkak sebab di atas idung sentiasa 
ada jerawat, bila jerawat sudah baik maka nampaklah ianya lebih kecik 



 



























n
Comments