Inici

Importancia Educación Física

Benvinguts / Bienvenidos / Benvida / Ongi etorri / Welcome / Bienvenue / Willkommen / ترحيب / 歡迎

Aquesta web està dissenyada per ser un lloc formatiu referent on l'alumnat i les famílies puguin visualitzar i descarregar els continguts temàtics desenvolupats dins l'àrea d'Educació Física.

Esperem la vostra participació!

Bloc Pati

• JOCS A LA PLATJA 1r - 3r - 5é Des de l’ àrea d’ Educació Física ús comuniquem que els propers dies 13, 14 i 15 de JUNY l'alumnat de CINQUÈ, TERCER PRIMER, respectivament, realitzaran una eixida ...
    Publicat a les 6 de juny 2017, 13:22 per Jose P. Maciá
  • ESPORTS NÀUTICS 2n - 4t Des de l’àrea d’Educació Física ús comuniquem que el proper dia 12 de JUNY l'alumnat de SEGON i QUART realitzaran una eixida a la Platja del Tamarit ...
    Publicat a les 5 de juny 2017, 9:29 per Jose P. Maciá
  • PILOTA VALENCIANA 4t Durant el mes de març anem a treballar la Pilota Valenciana, concretament la modalitat de Raspall, per aquest motiu necessitem elaborar uns guants per jugar en les millors condicions possibles ...
    Publicat a les 10 de març 2017, 8:58 per Jose P. Maciá
  • BENVINGUDA Curs 2016/17 Des de l'àrea d'Educació Física volem donar-vos la benvinguda a un nou curs, on esperem gaudir d'un altre any ple de noves experiències i activitats ...
    Publicat a les 12 de set. 2016, 5:31 per edufis online
  • ACOMIADAMENT Avui arriba un dia especial per a tots, és el dia en el que acabem un nou curs, és el dia de començar a gaudir de les vacances i és ...
    Publicat a les 18 de juny 2015, 23:45 per Jose P. Maciá
  • ESPORTS AMB PALA/RAQUETA Al final del tercer trimestre hem vist alguns jocs i esports on s'utilitzen les pales o les raquetes, com per exemple han sigut: super-pales, mini-tennis, frontó, tennis ...
    Publicat a les 18 de juny 2015, 13:51 per Jose P. Maciá
  • FINAL II TORNEIG PING-PONG Després d'una emocionant fase eliminatòria, on les partides han estat molt igualades i on públic i jugadors/es han viscut l'emoció en cada joc i en cada ...
    Publicat a les 17 de juny 2015, 21:45 per Jose P. Maciá
  • MARXA EN BICI 5é El passat 27 de maig vam organitzar una "Marxa en Bici per Elx" on va participar l’alumnat de 5é , així com algunes famílies que ens van acompanyar.Al llarg ...
    Publicat a les 4 de juny 2015, 11:35 per Jose P. Maciá
  • VOLEIBOL 5é 2015 Al tercer trimestre l'alumnat de 5é ha aprofitat per començar amb el treball del Voleibol. Aquesta unitat de treball, inclosa dins dels esports col·lectius, ens ajuda a conèixer ...
    Publicat a les 30 de maig 2015, 1:57 per Jose P. Maciá
  • SENDERISME SERRA STA. POLA L' alumnat de 5é hem gaudit d'una ruta de senderisme per la Serra de Santa Pola. Allí hem aprofitat per recórrer alguns dels diferents camins, sendes i barrancs d ...
    Publicat a les 11 de maig 2015, 4:08 per Jose P. Maciá
S''estan mostrant les entrades 1 - 10 de 35. Mostra'n més »