Pamiętnik‎ > ‎

Pamiętnik 2007

e-mail:
tresc: kochamy was obydwoch!!!!!!!!!!!!!!!!!
tresc: kochamy was obudwocc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
imie: dziunia
e-mail:
tresc: dla kochanego roberta ten wieczorek piatkoww na dworcu byl ekstra szkoda ze mariusz napisal ci wtedy ze czas juz isc bo moglo by byc goraco buziaki dla cie ie kochany przezuwaczu gum
imie: dziunia
imie: syla
e-mail:
tresc: robert plosim nie wkurzaj si na mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
imie: sylwusia
e-mail:
tresc: gorące pozdro dla koffanego Mariuszka od............... sam wiesz od kogo:) oraz dla calej Cyrli:-)
imie: karolina
e-mail:
tresc: pozdrowienia dla calej cyrli z londynu;)
23 grudnia 2007
imie: karolina
23 grudnia 2007
e-mail: trzeju@02.pl
tresc: PS. Jeszcze apel do młodzieży , bo to ona najczęściej pisze uwagi na tej stronie :nie jestem jeszcze taka stara , ale nie mogę po was przeczytać. Nasz język ojczysty jest taki piękny! może więc zrezygnujcie z waszych skrótów myślowych , dosadnych opisów waszych doznań mniej lub bardziej przyjemnych i piszcie bardziej od serca , szczerze . Nie wszystko musi wam się podobać, ale niekiedy warto zrozumieć drugą stronę i odkryć prawdziwe piękno i fascynację górami . Wycieczki szkolne mogą być dobrym początkime takiej fascynacji na cała życie !
e-mail: trzeju@o2.pl
tresc: Kochana Pani Irenko , Jacku , Andrzeju , cała obsługo Cyrli , włącznie ze Strugą , Suchą , Kuflem i tym drugim rudzielcem , którego imię w tym momencie zapomniałam ... Znalazłam chwilkę czasu na prawidziwy relaks i mogę wreszcie podzielić się swoimi wrażeniami na temat W W G R / Waszego Wspaniałego Górskiego Ranczo !!!/ . Chodzimy z mężem po górach już ok 40 lat i znamy wiele schronisk w Beskidzie , ale takiego magicznego miejsca nie ma nigdzie , oprócz Cyrli ! Pierwszy raz spotkaliśmy Wasz ślad w 1999 roku / czyli na samym początku !/ . Szliśmy z dziećmi od Krościenka , przez Przehybę , Rytro do Krynicy , w sierpniu 1999 roku . Na wielkim Rogaczu zastało nas historyczne całkowite zaćmienie słońca. Podejście od Rytra robiliśmy czerwonym szlakiem , śliskim, stromym, ale opłaciło się. Z przełęczy były przepiękne widoki na dolinę Popradu . Po drodze spotkaliśmy miłego brodacza przy małej budce z napisem ,Schronisko Cyrla w budowie , . Zachwycaliśmy się sznurami suszonych prawdziwków i snutymi planami o nowym schronisku . To od pana Andrzeja dowiedzieliśmy się o jego przyjaciołach na Hali łabowskiej i to pan Andrzej zarezerwował na u nich nocleg telefonicznie , więc nie szliśmy z dzeciakami w ciemno . To , co zastaliśmy na Łabowskiejzaskoczyło nas.: pan Jacek podglądany w kuchni przez otwarte okno jak piecze słynnąszarlotkę , pani Irenka witająca ciepło gości z kotem na rękach , psy , kwiaty , skalniak , tłumy turystów, wspaniała golonka naleśniki z bajerami / odtąd są też w naszym jadłospisie/ ,knedle.... i więcej nie będę wam wymieniała bo to samo możecie teraz spróbowaćna Cyrli. Nawet na drugi dzień zabraliśmy słynną szarlotke na drogę . W 2005 roku szliśmy w drugą stronę - od Krynicy. Zmuszeni byliśmy zanocować znowu na Łabowskiej - bez komentarza- inny właściciel . Zamierzaliśmy dojść na Turbacz , a utknęliśmy na Cyrli . Stamtąd nie dało się odejść! W tym roku byliśmy tam całą rodziną - na raty - córka z mężem - syn z narzeczoną- i my , stare wapniaki ,szukające wygód na stare lata. Tydzień pobytu na Cyrli to taki power na cały rok ! Nie dosyć , że odskok od pracy zawodowej , telewizji , komputera , to jeszcze tanio, smacznie , swobodnie , cicho , a jednocześnie przyjacielsko i bardzo kulturalnie ! I te okrzyki pana Andrzeja : golonka do siadłego mleka ! lub : siadłe mleko do pierogów ! itp . Tego się nie zapomina , to jest jak magnes! To się czuje i słyszy przez cały rok i marzy wręcz o powrocie ! Dla mnie i mojej rodziny będzie to miejsce prawdziwym EDENEM . Chociaż mieszkam też w spokojnej , historycznej miejscowości , to wyjazd w góry , w takie magiczne miejsce , jak Cyrla , jest dla mnie największą nagrodoą po całym roku ciężkiej pracy . Jeszcze do emerytury troszkę mamy czasu i sądzę , że wiele razy będę mogła tam spędzić swój urlop , pochodzić po stokach , poleżeć wieczorem wpatrzona w spadającew gwiazdy-zawsze w sierpniu jest kulminacja skorzystać z Rozmarynu Pełnym rozkwicie / bo Fiołek przeszedł w stan Spoczynku / i widzieć , jak przyjaciele z Cyrli są coraz młodsi w realizacji swoich pasji . To jest budujące i dlatego tam wrócimy za rok , za rok , za rok.......
imie: Łysy
e-mail:
tresc: haha bylem tam w tamtym roq z klasa i jutro tj. 17.11.2007 jedziemy znowu bedzie zajefuckenbiscie xD
16 listopada 2007
imie: Aneta i Kiri
tresc: Asia.....:/
07 listopada 2007
imie: Kiri
e-mail:
tresc: pozdrowionka dla ekipy ze schroniska a szczególnie dla chlopoaków!!!!!!!!!!!:) buziole:*******
07 listopada 2007
e-mail: aneta27@buziaczek.pl
tresc: to najlepsze schronisko jakie znam...:):PPozdrowionka dla P.Ireny i P.Jacka:*
02 listopada 2007
e-mail: aneta27@buziaczek.pl
tresc: Pozdrowinka ddla wszystkich pracowników!!!!!!jesteście the best:)
02 listopada 2007
imie: Agnieszka Kasprzyk
e-mail: a.e.kasprzyk@uw.edu.pl
tresc: Przykro słyszeć, że trafiają się w Cyrli "goście", dla których żal udostępniać choćby wycieraczkę przed wejściem. Byliśmy u Was już 3 razy (zawsze w przemarszu dalej, nigdy stacjonarnie) i cieszymy się, że takie miejsce na naszej trasie trwa. "Gości" życzymy jak najmniej, a najlepiej wcale. A wobec tych, którzy się ujawnią, należy być bezwzględnym - sami są sobie winni. Nie zasługują na to, aby u Was bywać, a Wy nie zasługujecie na to, aby się z nimi męczyć. Pozdrowienia dla całej rodziny, kotów i psów. Agnieszka i Kuba
31 października 2007
imie: wymiotujacy
e-mail:
tresc: okej moze i zwymiotowalem do kosza na smieci ale jakas 'tresc zoladkowa pod prysznicem'to sobie absolutnie wypraszam!nikt z nas nie wymiotowal pod prysznicem,chyba cos sobie wyhiperbolizowano ;)
25 października 2007
imie: gosia3ek
e-mail: gosia3ek@buziaczek.pl
tresc: pozdrawiam najlepsze schronisko w beskidzie sadeckim!!!http://www.gorskiswiat.pl/forum/showthread.php?tid=142&page=2
22 października 2007
imie: Polo44s
e-mail:
tresc: Jest klimatycznie, przepyszne jedzonko - kiełbasa po łabowsku rzecz wspaniała i niesamowita. Zamość pozdrawia!!!!!!
17 października 2007
imie: twojastara
e-mail:
tresc: cyrla to ostatni bastion dla ludzi ktorzy zatrzymali sie w czasie,podniecacie sie ta gorska chata tylko co z tego i tak jeszcze przyjedziemy tylko tym razem pojdzie z 'dymem'
12 października 2007
imie: ......
e-mail: baska-s_sacz@o2.pl
tresc: fajna chatka
07 października 2007
imie: Oleńka
e-mail:
tresc: było świetnie nigdy nie zapomne tych dni
imie: .....................??
e-mail:
tresc: nie zapomne tego ogniska(Robert PRZEPRASZAM!!!)
imie: .................
tresc: Andzelika
imie: angelika
tresc: baska
imie: antosiaki
e-mail: antelia@op.pl
tresc: ja jeszcze raz nawiążę do wypowiedzi Studentów Imprezujących... hm... no cóż, byliśmy gośćmi cyrlańskimi (chodzącymi po górach z małą, półtoraroczną mimblą na plecach), podczas gdy jedna z takich ekip instalowała się właśnie w sikorniku, odgłosami paszczowymi i szczękiem szkła zwiastując niewątpliwie wyborną nocną zabawę... kierownictwo rzeczywiście stanowczo zareagowało (chwała im za to!) na nasze i inych schroniskowiczów uwagi i ekipa skapitulowała, ponieważ skumali dysonans powstały dysonans pomiędzy ich potrzebami i oczekiwaniami a atmosferą i założeniami Domu w Górach. na szczęście. tamci, ich poprzednicy widać studiowali coś bardziej odległego naukom humanistycznym, bo o relacjach panujących w świecie ludzi - zdaje się niewiele mają do powiedzenia... ściski tęskne za wami i życzenia, by odwiedzali was ludziska, którzy lubią zainstalować się wieczorkiem na tarasie, słuchających dźwięki skrzydeł zawisaków i nawoływania puszczyków pod makowicą...
27 września 2007
imie: baska
e-mail:
tresc: hehe superasnie tam jest tylko powinni dywany zalozyc bo na dole wszystko slychac jak ktos przechodzi i krzycza ze za glosno ehh ale namowie nasza klase bysmy tam jeszcze raz pojechali hehe
24 września 2007
imie: Danka
e-mail:
tresc: A Wika na cyrli nauczyła się tropić i teraz jest jamniorem tropicielem,.
22 września 2007
imie: Danka
e-mail:
tresc: Pozdrowienia z jesiennego juz Krakowa. Oj chciałoby się posiedzić na Hali ,pogłaskać koty i psice, cóżkiedy urlopu juz nie ma. Do zobaczenia!
22 września 2007
imie: Michał z Tych najlepszych :D
e-mail:
tresc: Serdeczne pozdrowienia dla całego personelu na Cyrli a szczegule dla kierownictwa.Dziękuje za te wszystkie wakacje które tam spędziłem były to najlepsze okresy w mym nie za długim zyciu . POZDRAWIAM
11 września 2007
imie: pigi
e-mail:
tresc: hejka mam prosbe powstawiajcie nowe zdjecia szczegolnie chlopakow
11 września 2007
imie: Irena i Jacek
e-mail: schron@cyrla.pl
tresc: Do DJ hubertusa, ego, helenki,sama oraz pozostałych członków szlachetnej kompaniji wyproszonej przez nas rześkim porankiem po upojnej nocy z 30/31.09.2007. Bardzo dziękujemy Wam za zamieszczenie swoich opini na naszej stronie. Mamy nadzieję, że Wasze notki określą charakter naszego domu, w którym pragniemy gościć ludzi szukających ciszy, spokoju i towarzystwa osób o wysokiej kulturze osobistej ( po których nie trzeba sprzątać treści żołądkowej w WC, koszach na śmieci i pod prysznicem). Z poważaniem.
07 września 2007
e-mail:
tresc: asiu tesknie za toba
04 września 2007
imie: Dj hubertus
e-mail:
tresc: Mam nadzieje ze juz sie wiecej nie zobaczymy,a takich scen to ja nie toleruje.ENERGY RYTRO MIX
03 września 2007
imie: ego
e-mail: xegox@o2.pl
tresc: a rano jajecznica z harami :D
imie: helenka
e-mail: helenka@wp.pl
tresc: .. a takich scen to ja nie toleruje! :D
imie: sam
e-mail: sam@interia.pl
tresc: tymi oto słowami pożegnał nas bardzo sympatyczny pan Cyrlak
imie: sam
e-mail: sam@interia.pl
tresc: Jesteście pijani,naćpani,wulgarni i obrzydliwi.Jutro sie pożegnamy imam nadzieje że więcej się nie spotkamy.A ty w okularach....nie świruj!!!
imie: ego
e-mail: xegox@o2.pl
tresc: swietne pierogi mila obsluga ENERGY RYTRO MIX 2000 jestesmy pijani nacpani obrzydliwi i wulgarni!
e-mail: kubamroz@gmail.com
tresc: chodzi mi oczywiscie o hale labowska
27 sierpnia 2007
e-mail: kubamroz@gmail.com
tresc: Byłem tam i jest cudownie. Wlasciciele ci sami co na Hali ...Jedzenie cudowne. Pracuje w kuchni 6osob a na prehybie w tak duzym schronisku 2
27 sierpnia 2007
imie: Krystyna i Ryszard
e-mail: bealipa@wp.pl
tresc: Mieliśmy szczęście dotrzeć tam 29.07. Faktycznie jest bosko. Wszystko smakuje wyśmienicie a szczególnie polecamy zupę "borowikową" i naleśniki. Dania nie do podrobienia i nigdzie takich pyszności nie jedliśmy. Całe otoczenie i obejście chaty urządzone ze smakiem i widać, że ma się do czynienia z dobrym gospodarzem. Oby więjej było tak cudownych miejsc. Polecamy dla wszystkich turystów. Pozdrawiamy
20 sierpnia 2007
imie: Marek
e-mail: skarabeusz3@poczta.onet.pl
tresc: Byłem tam. Jest naprawdę fajowo. Pojadę znowu przy najbliższej okazji.... bo WARTO!!!
30 lipca 2007
imie: Renata &Łukasz
e-mail: zamkoszlaki@op.pl
tresc: Nie dotarlismy jeszcze do Was, ale pod koniec lipca na pewno Was odwiedzimy. Gratulujemy sukcesów, determinacji i chęci spełniania swoich marzeń.
13 lipca 2007
imie: Nina
e-mail: nina@oeiizk.waw.pl
tresc: Byłam 21 czerwca w tym kapitalnym miejscu. Jestem oczarowana kulturą gospodarzy ich poczuciem humoru. A jaka podziwu godna dbałość o obraz i wyraz miejsca! Super! Na pewno tam wrócę, chociaż podejście od Rytra szlakiem raczej mordercze. Do zobaczenia Szanowni Cyrlacy!
27 czerwca 2007
imie: Asia
e-mail:
tresc: Byłam tam wiele razy i było fantastycznie;) w tym tygodniu też mam zamiar tam wyjść. Gorące pozdrowienia dla wszystkich a szczególnie Mariusza i Roberta;)
27 czerwca 2007
e-mail: ninja118@wp.pl
tresc: 6bdsz z Krakowa pozdrawia w jednoosobowym składzie, co się zmieni we wakacje za sprawą posiłków Tajgowej kawalerii powietrzno- żebracko - przymilsko desantowej! Gdyby Mickiewicz zył w Beskidzie sądeckim a nie na Litwie, to Pan Tadeusz prawdopodobnie byłby flisakiem...
21 czerwca 2007
imie: Eliza
e-mail:
tresc: byłam tam z poniedziałku na wtorek czyli z 18 na 19 poprostu super.
20 czerwca 2007
imie: Klaudia
e-mail:
tresc: bylam ostatnio ijest tam bosko:) chlopacy...supeer:)
16 czerwca 2007
imie: Patrycja
e-mail:
tresc: Ich szarlotki nikt nie pobije jest przepyszna jak bedziecie na Cyrli to koniecznie musicie ją zjeść ale pamietajcie tylko rano!!
14 czerwca 2007
imie: interere
e-mail:
tresc: pozbadzcie sie tego starszego goscia bo ploszy klientow heheeh
13 czerwca 2007
imie: Mirek
e-mail:
tresc: Jadąc dzisiaj rowerem zatrzymałem się tu i zjadłem pyszną szarlotkę popijając herbatą. Pozdrawiam
09 czerwca 2007
imie: jola
tresc: hej wam
07 czerwca 2007
e-mail:
tresc: FAJNE MIEJCE A CHLOPACY HHHHHMMMMMMMMMMM SLODKIE CIACHA.TRZYMAJCIE SIE CIEPLUTKO DO ZOBACZENIA WE WAKACJE
30 maja 2007
tresc: SIEMA SYLKA
30 maja 2007
imie: jarek
e-mail: gaga5@amorki.pl
tresc: jadę tam z klasą ponoć jest tam spoko!
16 maja 2007
imie: wierszem
e-mail: mcbayer@poczta.fm
tresc: Na Cyrli zawsze gwarno / pszczoły pocą się miodem / płynną po rynnie krople / słońcem rozgrzanego wiatru / podstawiam dzban. Tu zawsze możesz przegryźć / goleń Radziejowej w polewie z mgieł/ i surówkę z czerwonych wrzosowisk / na deser lody Tatr / zabieram na wynos. Tu nie trzeba się śpieszyć / z Cyrli już rzut kamieniem / w dolinę Popradu / i jeszcze bliżej na sam / na szczyt zachwytu.
15 maja 2007
tresc: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssss
15 maja 2007
imie: Paweł
e-mail: pawel.szych@poczta.onet.pl
tresc: Ija niedługo tam będę.HUUUURRRRAAA!!!
10 maja 2007
imie: Piotrek
e-mail: Piotr.Pieniak@gmail.com
tresc: Wiedziałem, że znajdę dach nad głową o każdej porze.. Przecież tak niewiele trzeba do szczęścia - ot, kawałek podłogi, trochę wrzątku i kawałek pysznej szarlotki i jeszcze zapach tych piekących się na następny dzień - a nigdzie nie są tak aromatyczne jak na "glebie" w stołóweczce :) Wrócę. Wrócę na pewno... choćby po koszulkę "W górach jest wszystko, co kocham", która została w korytarzu.. :)
06 maja 2007
imie: Justyna
e-mail: jude@autograf.pl
tresc: jestem zachwycona Cyrlą, szarlotka z szumem wodospadu, psami ....wracam tam w czerwcowy weekend raczej wracamy..całą bandą....
06 maja 2007
e-mail:
tresc: tam ma byc panie andrzeju...pomylilam cie:*:*:lops
03 maja 2007
imie: Natalia Ta duża!!!!!
e-mail:
tresc: Kocham jezdzic na cyrle...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tam jest super... suzew i love szarlotka...!!!!!!!!!!!! ich liebie ich....hm...kielbasa po labowsku heheheheheheh ;*(:*:*:pyyychaaa..pozdrowionka!!!!!!nie andrzeju...bd tam ...napewno jeszcze przyjedziemy,.,..cos zmacic....ahahaha:*(:*:*:*:*
03 maja 2007
imie: Natalia ta duza!!!!
e-mail: natalia187@amorki.pl
tresc: Witam witam...pozdrawiam pania irenke oraz pana jacka..andrzeja i wszystkich ktorzy tam tak wspaniale gotuja...wlasne dzis wrucilam z cyrli bylam na 3dni bylo swietnie jaaaaa chce tam wrucic!!!! bylo super..wariowalam z kolezanka w sikorniku w spirowach...aha panie jacku mam prosbe prosze pozdrowic tech druch chlopakow...z kuchni co sie tam krzataja...pozdor:*:*: od natalek...bd moze we wrzesniu znowu jeszcze mnustwo czasu...moze wytrzymam,,,,bylo super zapraszam...hehe male sprzeczki byly z taka ruda,,,zdzira ...z piekarnika,,,bbrrrr..to niech pan..pozdrowi tych chkopakow..;*:*:*koniecznie i pania irenke niech wraca do zdrowia...
imie: Irena i Jacek
e-mail: schron@cyrla.pl
tresc: Wszystkim pamiętnikarzom życzymy udanego weekendu. Dziękujemy za wszystkie komentarze i opinie o naszym domu. Zapraszamy.
01 maja 2007
imie: Traper
e-mail: seba1809@o2.pl
tresc: zajefajne schronisko i obsługa taka jaka powinna być w każdym schronisku. brawo pozdrawiam
29 kwietnia 2007
e-mail: kaczka234@.pozdro.pl
tresc: hejka tu justyna ja tez tam bede
26 kwietnia 2007
imie: natka ta mala
e-mail: natalia289@
tresc: hejka juz za niedlugo tam bedziemy juz sie nie mozemy doczekac mam nadzieje ze sie cieszycie. pozdro dla pana andrzeja
26 kwietnia 2007
tresc: Już niebawem będę:) http://www.moje_beskidy_mo.republika.pl/
19 kwietnia 2007
imie: natalia ta duza..
e-mail: natalia289@buziaczek.pl
tresc: siemaneczko...jesli czytacie to .drodzy wlasciele superranckiego osrodku cyrla to mam dla was super new wiadomosc ! JEDZIEMY DO WAS ZNOWU TYLKO NAS BD WIECNEJ ,,RAZEM Z PANIA KINGA POLEK ZAJAC ...HEH bd od 1 maja do 3 ale bd fajnie ...jadzie paru kolegow.. pozdro dla panstwa..i dla strugi ..(przekochany pieseczek) bd zaniedlugo dozobaczenia
19 kwietnia 2007
e-mail:
tresc: bozena ty sie lepiej zastanów czy tam jest tak super
imie: Andrij
e-mail: ;/j[uj;
tresc: cześć aneta
e-mail:
tresc: to kup sobie kocyk aneto a
tresc: Czesc Justyna
imie: bombel
e-mail:
tresc: troche śmierdzi końskim łajnem i piowa malo
imie: AnetA
tresc: Za zimno tam jest
e-mail: hahahhjfdhtng klkjhh@
tresc: co ty tam piszesz
imie: Ana
tresc: Nie wygodnie się śpi
imie: Asia
e-mail: hfgikjvjjr
tresc: Tu jest do kitu wieś zabita dechami
imie: Bożena
tresc: Jest tu bardzo super
imie: bombel
tresc: za małe łóżka
e-mail: yhjyjghjm
tresc: tu jest zajebiscie!
tresc: TU JEST SUPER CUDOWNIE
imie: aNETA
e-mail: 24QR B5RHB
tresc:  BE53TH
imie: Sylwia
e-mail: tatry@poczta.fm
tresc: Z moją rodzinką byłam u Was 14.04.07 w drodze na Hale łabowską i jestem Waszym schroniskiem zachwycona. Napewno jeszcze Was odwiedzimy!
17 kwietnia 2007
imie: Sylwia
e-mail: tatry@poczta.fm
17 kwietnia 2007
imie: Zuch Darek
e-mail:
tresc: Macie tam jeszcze trochę śniegu? A widać choć trochę wiosnę?
27 marca 2007
imie: Vojo - Tadżyk
e-mail: vojo@poczta.wp.pl
tresc: Ciotko, Jacku - w tym roku powiększeni o nowego łazęgę - trudno mówić o chodzeniu wprawdzie jak ma się 11 miesięcy, ale przybędziemy - tym razem już w trójkę. Bądźcie zatem i czuwajcie!
11 marca 2007
e-mail:
tresc: I znowu się zaczyna...
11 lutego 2007
imie: Mateusz
e-mail: peterbilt@interia.pl
tresc: jak juz dawno,dawno temu chodzilem na labowska to bylo u Was swietnie, jak w domu a teraz jast pewnie jeszcze lapiej.dawno juz u Was nie bylem ale mam zamiar sie do Was wkoncu wybrac ale jak narazie polecam wszystkim tu(rzeszow)ze u Was najlepej. goraco pozdrawiam.
29 stycznia 2007
imie: natalia ta duza
e-mail: natalia289@buziaczek.pl
tresc: nigdy nie zapomne tego pobytu i tych kanapek dla pana andrzeja i pana edzia pozdrawiam goroco pana jacka i ogolnie wszystkich
imie: ada
e-mail: ada12@vp.pl
tresc: nigdy nie zapomne dkakania,rzucania sie rekawiczkiam na Cyrli
imie: Maja
e-mail: majkajestcool@op.pl
tresc: nidy nie zapomne dni spedzonych an Cyrli to jest przepiekne miejsce
tresc: Okolice Cyrli również. http://republika.pl/moje_beskidy_mo/
16 stycznia 2007
e-mail: nordenstein@op.pl
tresc: Pasmo Jaworzyny Krynickiej jest piekne:-)
16 stycznia 2007
e-mail: ninja118@wp.pl
tresc: We wakacje wybrałem się na C wraz z moją towarzyszką - Goldenką Tajgą ;p. Było tak wspaniale że poprostu żal opuszczać to miejsce. Od tamtego czasu wciąż myślę o jednym - wakacje, Cyrla i oczywiście kiełbasa po łabowsku ;p
07 stycznia 2007
imie: Darek
e-mail: belfer7@onet.eu
tresc: Piękną macie wiosnę tej zimy.Ale na Cyrli każda poro roku i doby to prawdziwa bajka. Pozdrawiam wzystkich co na Cyrli, którzy tam byli i tych co tam będą... Szczśliwego Nowego Roku.