Pamiętnik‎ > ‎

Pamiętnik 2006

imie: Dorota(Dori)
e-mail: dori96@onet.eu
tresc: Pozdrowienia dla wszystkich z chroniska !!!! na cyrli byłam około 5 razy ale napeno nie ostatnie ponieważ jesteście super macie śliczne kotki i psy wasze schronisko ma naprawde dobre dania naprzyklad miche pijanego zbuja :D
06 grudnia 2006
imie: jentka mientosia_kilrush
e-mail: antelia@op.pl
tresc: cali i zdrowi? ocean szumi jeszcze w głowie? zapraszamy panakierownika na jutro - zapowiedziano megasztorm - pewnie chętnie by się wybrał na klify, posłuchać syren? :)
02 grudnia 2006
imie: Iwona
e-mail: iwona_padula@tlen.pl
tresc: Ja byłam na cyrli chyba tylko 3 razy ale nie żałuje najlepsza szarlotka nigdzie takiej nie jadłam,no i te zwierzaki słodkie są Jak raz byłam i był taki pan z psem to była draka bo pies się spuścił i gonił za kotem a kot w całej jadalni wszystko porozwalał!! hehehehe ale zawsze jak z tamtąd wracam to opowiadam o przygodach bez końca więc może już skończę!!:):)
02 grudnia 2006
imie: Kinga
e-mail: kinia1415@vp.pl
tresc: To jest cudowne miejsce...Jest tam cisza,słychać śpiew ptaków i można naprawdę wypoczęc:)Byłam tam 17października2006r i naprawde jestem zadowolona z tej wycieczki:)Serdecznie pozdrawiam panów którzy byli bardzo mili dla nas.Było naprawde super..niemam słów aby to wyrazić.Mam nadzieje że jeszcze kiedys tam zagoszcze i równiesz edzie tak miło jak kiedyś.Pozdrawiam Gospodarzy:)
16 listopada 2006
imie: justyna
e-mail: ju.an@op.pl
tresc: Tu można posłuchać o czym szumią buki w lesie, oczym brzęczy pszczoła zbierając pyłek z kwiatu, słychać też co komu w duszy gra a jak już usłyszysz burczenie w własnym brzuchu to nakarmia Cie lepiej niż własna mama. To jedno z tych pięknych miejsc gdzie cały zgiełk i wariactwo tzw normalnego życia przestaje istnieć.
31 października 2006
imie: droan
e-mail: droan@o2.pl
tresc: Przemku(post12/10/06) czy Maryna to t a Maryna? bo wiem, że z Cyrli powędrowała na Labowską a wieczorem nawet na Jaworzynie Krynickiej była. ale to było w sierpniu. bo w pażdzierniku wędrowala po helskich plażach od rana do wiczora - do wieczora ciemnego tak bardzo, że z latarką. ps. mała dywersja: jeśli kto się udaje nad morze, do Jastarni konretnie to plecam "willę Mieczysław". sztorm niemal oknem właził
28 października 2006
imie: Darek
e-mail:
tresc: Już nie mogę doczekać się 11 listopada...._ te pierogi, ta kiełbasa, taaromatyczna golonka, ta cudowna "szralotka" z bajerami, te naleśniki, to zimne piwo...
27 października 2006
imie: andzia again
e-mail:
tresc: ciotko przypomnij tej glupiej olechowskiej ze na hali podawalismy flaki bo ona ma kurna amnezje i sie kloci ze nie, cholerna irlandka zapomniala se proste gorskie zycie pancia piep...
24 października 2006
imie: andzia(irlandka)
e-mail: annaSkrocka@hotmail.com
tresc: och cudenko ciotki cyrlaki,jak te krzki sie rozrosly...czy fiolek w slonecznikach i z waswm alberta jeszcze stoi?cmoki wielkie
24 października 2006
imie: Pio
e-mail: ojciecpio@gazeta.pl
tresc: Nocowałem tam raz, dwa lata temu. Było super, klimat już rzadko spotykany w górach. Żarełko pierwsza klasa. Teraz byłem tylko na kiełbasie po łabowsku ale znowu mnie pozytywnie zaskoczyli - menu dla psów (chyba unikat w skali Europy), a tak się złożyło, że akurat z psem byłem. Podsumowując, polecam to miejsce wszystkim tym, którzy mają już dość bezdusznych, komuno-PTTKowskich molochów jakich niestety coraz więcej w naszych górach. A i nie bierzcie na poważnie chorego chyba na głowę "JEDNUM SŁOWEM" Janosika :P
16 października 2006
imie: pati
e-mail: misia.13@op.pl
tresc: a ja tam jade 16 i mam nadzieje ze bedzie fajnie, napidze po powrocie jak bylo!!!
14 października 2006
imie: Przemek
e-mail: przemekjozefczyk@poczta.onet.pl
tresc: Byłem na Cyrli przez prawie 3 dni z 20 dzieci - jeśli któś miał do czynienia z dziećmi to łatwo policzy, że byłem z 60 urwiasami. I dziwne wróciłem bardziej wypoczęty niż przyjechałem. Dzieci były zachwycone, no może z wyjątkiem Smerfa-Marudy, który na wszystko narzekał. Całuski dla Cyrlan od Przemka PS. Acha dzieci zgłaszały, ze 10 października snuła się jakaś zjawa - to pewnie ta Maryna z zapisu poniżej. Ciekawe jakie schronisko nawiedziła po Cyrli...?
12 października 2006
imie: droan
e-mail: droan@o2.pl
tresc: ja też byłam, kochany przyjaciel pokazał to miejsce i dziękuję mu za to. Gregory-Ty wiesz. a do innych polecam przed wejściem zajrzeć do ryterskiego zamczyska-to zejście ze szlaku, ale niewielkie i łatwo potem prtzejść na czerwony szlak do cyrli. poza tym wycieczka na Makowicę-tam zostawiłam kamyczek na kopczyku, albo 8-godzinny marsz na Jaworzynę Krynicką. pozdrowienia dla Gospodarzy. to bardzo czyste i przyjazne schronisko. jest przytulnie a w kuchni same cymesy-szczególnie ruskie-miodzio! acha i uwaga na koty-przy wymeldowywaniu dokładnie sprawdziły jaki stan pokoju zostawiliśmy8-)))
27 września 2006
imie: mirka
e-mail: misia.frotek@poczta.fm
tresc: miejsce wielce klimatyczne, wstąpiłyśmy po drodze i na pewno jeszcze nie raz wstąpimy...i mam pytanie - czy Siwy wrócił do domu ? poszedł za naszą Miśką aż do Łabowskiej, gdzie udało się go w końcu zniechęcić skutecznie...szlachetne i wytrwałe psisko...
09 września 2006
imie: bozena
e-mail:
tresc: bylam u Was.jest sympatycznie i polecam wszystkim ten pobyt 2-dniowy z moim mezczyzna zapamietam na zawsze.Jestescie cudowni
29 sierpnia 2006
imie: nanka
e-mail:
tresc: sympatyczne miejsce,polecam wyprawę z Rytra ,gdy turysto dotrzesz na miejsce przekonasz się że warto było wspinać się podgórkę docierasz na miejsce.Gospodarze przemili ludzie ,serdeczni,a "domek"
29 sierpnia 2006
imie: 2A LO
tresc: Byliśmy super wycieczka http://www.2alo.sacz.pl/cyrla.htm
25 sierpnia 2006
imie: Maja
e-mail:
tresc: właśnie wróciliśmy :) kapitalne miejsce, jeszcze wrócimy nie raz. pozdrawiamy Pana O-Bardz-Miłym-Niskim-Głosie.
20 sierpnia 2006
imie: Kasia i Tomek
e-mail:
tresc: Bajeczne miejsce, znakomite warunki Zima planujemy kolejny wyjazd i chetnie Cyrle umiescimy na swojej liscie. i. Kluska PS Pozdrowienia dla Kluski, ktora prowadzila nas do Wierchomli.
16 sierpnia 2006
imie: Ewa Grześ Olka i Paulinka
e-mail:
tresc: Od Ewy: Remik koszulka przyjedzie dla Ciebie jak bede następnym razem a to bedzie juz niebawem:P Buziaki dla właściciela i Suchej i Strugi:) było super :) juz chce wracac do was papapa Od Pauliy:Remik mam nadzieje ze juz po rozwodzie:D:D szarlotka jest super wogole jest u Was super pozdrowienia dla wszystkich :D:D do zobaczenia:P:P Od Grzesia: Byłem tu dopiero drugi raz i sie zakochałem, super atmosfera :) jedzonko superowe:D pozdrawiam jeszcze tu wróce :D:D:D
11 sierpnia 2006
imie: Adrian (Athlon)
e-mail: adikuser@interia.pl
tresc: Byłem tam już pare razy na rowerach. Jest super. Do góry szlakiem czerwonym a w dół niebieskim. :) POLECAM!
10 sierpnia 2006
imie: majka
e-mail: jaga@10001
tresc: ...ps. Tomciu nie bądź zazdrosny o tego kota....... Ciebie tez pozdrawiam..~~> ;>
09 sierpnia 2006
imie: majka
e-mail: jaga@10001
tresc: jeszcze 9 godzin wcześniej byłam TAM, teraz juz w domu :( :( ;(..... Pozdrowienia dla pomarańczowego kota:)***
09 sierpnia 2006
imie: maga
e-mail:
tresc: Niebo! Do wynajęcia! Niebo z widokiem na raj. I jeszcze niebo w gębie! Mój pierwszy raz nie był ostatnim :-) Pozdrawiam mmm...
05 sierpnia 2006
imie: Justyna
e-mail: cor.cordis@gmail.com
tresc: Nie raz, nie dwa,nie trzy....ale co roku gdy jestem na sądecczyźnie zaglądam do Cyrli... a znajomych stamtąd można spotkać niespodziewanie nawet..na przystanku PKS w Piwnicznej:) do zbaczenia,mam nadzieję że nie później niż za rok:)
31 lipca 2006
imie: Paweł A. Krol
e-mail: pawelandrzejkrol@o2.pl
tresc: ino raz... a wiem ze wroce... piekne chwile tam przezylem pod rozgwiezdzonym niebem...do zobaczenia!
29 lipca 2006
imie: Darek-Szprotka-Bieszczady
e-mail: smod@pg.gda.pl
tresc: Mieliśmy dojść aż w Bieszczady.... :) A tu Bieszczady przyszły do nas, zawędrowaliśmy do Cyrli w czwartek a wyjechaliśmy w sobotę.... następnego tygodnia :) Piękne miejsce, kupę wspomnień, kwiatki, pieski i koty, ale przede wszystkim ludzie. Dziękujemy za najgościnniejszą gościnę. Szprotki z Gdańska.
23 lipca 2006
imie: janusz
e-mail:
tresc: jestem u Was kilka razy w roku i ciągle się zastanawiam co mnie tak ciągnie w to urokliwe miejsce.Czy ta wręcz doskonała kuchnia ( nie wiem czy na czele dać szarlotke-niepowtarzalna , czy tez wspaniałą "łabowska" czy też atmosferę tego miejsca.Tak trzymać a stale będę wracał. A mam już 74 lata!
19 lipca 2006
imie: Bogna
e-mail:
tresc: Cyrla...miejsce magiczne :)
14 lipca 2006
imie: antosia
e-mail: antelia@op.pl
tresc: rozwichrzony, z podmuchem golfsztromowej bryzy cmok od najmłodszego ciotkowego dziecuszka, które cyrlę zna na razie tylko z opowiadań mamy i taty, ale już tęskni... :) (jak przyjadę - szykujcie golonkę! już rosną mi na nią zęby :) )
08 lipca 2006
imie: Dorota
e-mail:
tresc: na cyrli jest super nie chce sie z tamtąd wracać wspominam to miejsce z łzami w oczach ::))
29 czerwca 2006
imie: Marek
e-mail:
tresc: byłem ta i jest poprostu super jesili chcesz na chwile zaczymac sie w czasie to Cyrla jest odpowiednim miejscem :) pozdrawiam
23 czerwca 2006
imie: Maciek
e-mail:
tresc: bylo super, polecam wszystkim schronisko! sam zamiarzam sie jeszcze raz tam wybrac... bylem niedawno i mi sie spodobalo. Gorace pozdrowienia dla zajmujacych sie nim ludzi!
22 czerwca 2006
imie: Ania
e-mail: olex13@buziaczek.pl
tresc: Gorące buziaki za pyszne jedzenie i cudowną atmosferę.Pieknej pogody życzę na ten i nastepne sezony i duuuuuuużo tak zadowolonych jak ja z Waszej gosciny turystów.
19 czerwca 2006
imie: kaja
e-mail:
tresc: jeszcze nie byłam...ale będę, bo pamiętam klimat jaki stworzyliście na Hali Łabowskiej, więc jestem pewna, że i tym razem zabraknie mi tchu.
19 czerwca 2006
imie: daniel
tresc:
16 czerwca 2006
imie: reinchold
e-mail: reinchold@wp.pl
tresc: ...jest we wszechświecie taka kobieta...moja Wiola...jest takie miejsce...chata górska Cyrla...jest taki czas...początek czerwca 2006...masztem gnący sztorm...niechciane kolory tęczy...na szczęście niezapisane...i rozmyte przez łzy...dla Ciebie tylko ja...dla mnie aż Ty...najbardziej wyszukane słowa zabrzmią już jak banały...bo Ty wiesz...rzucam do Twych stóp wszystko co mam i mogłem mieć...zrób z tym co chcesz...
12 czerwca 2006
imie: Kiczas
e-mail: kicz1@vp.pl
tresc: Idziemy tam na rajd.Podobno jest super! Niemoge się doczekać!!!
07 czerwca 2006
imie: Gosia
e-mail:
tresc: To się tam spotkałyśmy,Karolino.Wrażenia mamy podobne.Dzięki serdeczne!!!
31 maja 2006
imie: Karolina
e-mail:
tresc: Właśnie dzisiaj wróciłam z rajdu i ostatni nasz nocleg był w Cyrli..Już sobie obiecałam że wrócę tam spowrotem:)) przemili ludzie jedzonko pyszne i wogóle same zalety. Polecam wsyztkim bardzo serdecznie to schronisko ..
31 maja 2006
imie: Tomek
e-mail:
tresc: Witam!!!za niedługo jade tam na wycieczke szkolna...z tego co przeczytałem to warto!!dobre jedzenie długie wycieczki noi na dodatek milutkie psy to jest to !!!
23 maja 2006
imie: Natalia
e-mail: natalia_pankiewicz@buziaczek.pl
tresc: Hej!Byłam w Cyrli 8 maja!Byłam z klasą 6 c i siotrą Anną i P.Gulbinowicz!Bordzo mi się, a co najbardziej uroczę pieski Struga i Sucha.I piekna Hatka.Pyszne obiady np.Zupa Ogórkowai pierogi mniam!Aha i Karpatka!!Palecam!!Pozdrawiam
22 maja 2006
imie: Tommaso
e-mail: tomek@winoispiew.com
tresc: Lepiej niz w IV RP ! Cyrla nigdy sie nie zmienia jesli juz to tylko na lepsze i chwala jej za to !
18 maja 2006
imie: jano e-gory
e-mail: wodjan@wp.pl
tresc: Na Was zawsze mogę liczyć,zawsze super atmosfera,a szarrlotka mistrzostwo świata i zgadzam się w 100% z Pawłem i Żakiem uczestnikami zlotu e-gory.Postrafiam Jacka,Irenę.Remika i Agę
16 maja 2006
imie: Gulba
e-mail: wercia_gulba2204@poczta.onet.pl
tresc: Byłam w Cyrli prawie rok temu... Dobre jedzonko, a szczególnie naleśniki, pomidorowa i gorąca czekolada... Poza tym fajna okolice i przesłodkie pieski Struga i Sucha. Pozdro :)
13 maja 2006
imie: Halusia
e-mail: halusia@list.pl
tresc: Ja tu byłam, teraz Was zapraszam na ślady starych ścieżek: http://gazetka.waw.pl/index.php?k=bene. No i zapraszam do lektury gazetki Między Górkami a Lasem, którą również jest dostępna na stronie http://gazetka.waw.pl... :-)
07 maja 2006
imie: Konrad & Krolewna
e-mail: konrad_sa@o2.pl
tresc: Witojcie:) Bylismy u Was na pysznej kielbasce zawijanej w ciasto i ser oraz na najlepszych pod sloncem pierogach 2 maja. Bylo cudownie, sliczna okolica, mili ludzie, zimne piwo:) A Pan, ktory wyszedl przed schronisko i wolal nas po jedzenie (siedzielismy dosc daleko) do dzis nam przypomina smak tych pysznosci:) Bedziemy do Was wracac zawsze w maju, bo to bedzei taka nasza mala rocznica pierwszego wspolnego wyjazdu! Pozdrawiamy serdecznie!
06 maja 2006
imie: Patka
e-mail: paula_patka@vp.pl
tresc: Witam!!Ja tak jak Paulina(Jesteśmy w tej samej klasie)Jedziemy z nasza wychowawczynia na wycieczkę (od 8) i po pani opowiadaniach (bo pani juz tam była) Wszyscy myślą że będzie fajnie:) Męczące wycieczki będą zaspokajane obiado kolacją którą ponoć można najeśc sie do syta.
30 kwietnia 2006
imie: Paulina
e-mail: paulineczka__@vp.pl
tresc: Niewdługo jadę tam z klasą na wycieczę i po państwa recenzjach mam nadzieję że będzie miło i pani da nam 3.Dziękuuję
28 kwietnia 2006
imie: Żaku
e-mail: zaku@special.pl
tresc: Chciałbym napisać tylko, że zgadzam się w 100% z Pawłem i dodam, że mimo iż byłem u Was pierwszy raz, czułem się jakbym przyszedł w domu. To wielki plus i na pewno zawitam tam jeszcze nie raz! Pozdrawiam!
24 kwietnia 2006
imie: Portal www.e-gory.pl
e-mail: pawelk84@gazeta.pl
tresc: W imieniu uczestników "trasy piątkowej" II Zlotu forumowiczów portalu e-gory.pl składam serdeczne podziękawania za świeną atmosferę i świetne warunki jakie mieliśmy u Was dwa dni temu w nocy.Takiej miłej i fachowej obsługi to ze świecą szukać i na nizinach. Pozdrawiam. ps. chyba kiedyś się wybiorę na same ruskie pierogi. Paweł K.
23 kwietnia 2006
imie: Roman,Małgosia
e-mail: anmaroja@o2.pl
tresc: Bylismy u Pani na Łabowskiej Hali,mam smak w ustach pysznej grzybowej,naleśników itp.same pychotki,w oczach piekny skalniak,rudy pies,rude koty,wspaniałośći,i jeszcze raz wspaniałośći.Chyba wybierzemy się do Was,by poczuć to od nowa.
23 kwietnia 2006
imie: Marcin Zarzycki
e-mail: marcinzarzycki2@wp.pl
tresc: Wiedzialem, ze bedzie cudownie, ale ze az tak... Wielkie podziekowania za mile przyjecie. Moze jeszcze w tym tygodniu przesle pare fotek. Pozdrawiam MZ
11 kwietnia 2006
imie: Grzegorz Kaska
e-mail: grzegorzkaska@wp.pl
tresc: Cyrala...niepowtarzalny klimat i domowa atmoswera...Dzieki Irenko, dzieki Jacku...pozdrawiam serdecznie Was i Gory Grzesiek Kaska.