Dosažitelnost

Autem od Jablonce nad Nisouprůjezd Jabloncem nad Nisou směr Tanvald. V Lučanech nad Nisou před stoupáním odbočit doleva, směr Josefův Důl. Po cca 4 km odbočit z hlavní silnice dle značení doprava směr Josefův Důl.

Autem od Bedřichova vede cesta přes Hrabětice směr Josefův Důl. Na Křižovatce v Karlově odbočit doprava a pokračovat přes křižovatku v Horním Maxově až na další křižovatku a odbočit podle značení doleva směrem na Josefův Důl. Dále je směr shodný s trasou od Jablonce n.N.

Vlakem do stanice Josefův Důl.  Odtud pěšky cca 1,5 km do kopce ve směru do Jablonce n.N.– po dohodě je možné zajistit dopravu od vlaku.

Autobusem do Josefova Dolu je možné přijet z mnoha směrů. Od Jablonce n.N., Lučan, Smržovky a Tanvaldu. Od autobusové zastávky v Josefově Dole (u kostela) je to rovněž do kopce ve směru na Jablonec n.N. - po dohodě je možné zajistit dopravu až k domku.

Přímý autobus  Praha - Josefův Důl – linka 530, 250 - zastávka křižovatka Horní Maxov (cca 1300m k pensionu) nebo dojezd na konečnou do J.Dolu – poté cca 1500m do kopce.

Mezi Jabloncem nad NisouLučany nad Nisou a Horním Maxovem ( cca 1300m od chalupy) vede 11x denně, obousměrná trasa MHD č.4, kde můžete na křižovatce k Josefovu Dolu vystoupit nebo nastoupit.

INFOVšechna spojení si můžete vyhledat na: Stránky Idos spojení

Po předchozí domluvě vás rádi dovezeme od zastávky k nám i s batohy.