Temes
Temes
04/10/23:
Calendari de reunions de l'Equip Impulsor
Sessions de l'Equip Impulsor
Revisar el quadern de bitàcola
18/10/23:
Lectura Marc Educatiu de l'escola avançada
Objectiu d'enguany: la visió
Check-list del grau de maduresa de l'Equip Impulsor
Compartim el passaport i el quadern de bitàcola
Temes
15/11/23:
N'Antònia i na Margalida ens expliquen la formació d'observació entre iguals Educaixa i que, en el cas de Son Basca, se centrarà en l'observació de l'avaluació.
Preparar claustre pedagògic sobre com enregistrar l'avaluació al Gestib. Preguntes indagadores.
29/11/23:
Analitzar la check-list de la visió amb l'Equip Impulsor per després fer-ho amb el claustre.
Revisar els recursos de cada fase per treballar la visió.
Temes
Temes
7/02/24
21/02/24
Temes
7/02/24
L'Equip Impulsor decideix les preguntes que volem que demanin les observadores del programa Observació entre iguals (Educaixa) a mestres, famílies i infants perquè ens facin l'observació sobre l'avaluació a Son Basca.
21/02/24
Explicam al claustre com treballarem la visió de centre amb claustre, infants i famílies.
Organitzam la primera part de la dinàmica per treballar la visió amb el claustre que serà dia 27/02
13/03/2024
Temes
13/03/24
Comentam quines han estat les sensacions de la visita d'intercentros. Molt bones sensacions i bon feedback.
Feim el buidatge de la visió feta amb el claustre.
Preparam el claustre pedagògic per continuar treballant la visió ( pràctiques, avaluació i organització).
Informam a l'equip impulsor de quines dinàmiques durem a terme per la creació de la visió amb les famílies, l'alumnat i el claustre. Les analitzam i a la propera reunió de cicle s'informarà a la resta de Claustre per tal de començar-ho a posar en pràctica. Ens posam com a data límit 30 de maig.
14/04/2024
Temes
L'equip impulsor continua treballant i analitzant les dinàmiques a dur a terme sobre el treball de la visió amb infants i famílies.
8/05/2024
Temes
8/05/2024
Ens reunim per reflexionar i fer l'anàlisi de maduresa de l'equip impulsor. Cercam evidències de la nostra reflexió.
Temes