Sportujeme

Add Headings and they will appear in your table of contents.

Sportujeme distančně

V 5. A jsme se k distanční tělesné výchově postavili čelem. S dětmi jsme si vytvořili „výzvy“ = cíle , co splníme, kam se vydáme. Zvítězil nápad pokořit či vystoupat na nejbližší rozhledny. Soutěžíme, kdo přes týden a hlavně o víkendu, stihne s rodiči navštívit některou z okolních staveb. Už jsme zvládli rozhlednu na Veselí a také na Pohoři.

Když nás konečně v lednu navštívil mráz a napadlo spousta sněhu, neváhali jsme a vyhlásili jsme soutěž o nejkrásnějšího sněhuláka. Kdo umí na běžkách, jezdí na běžkách a posílá důkazy, kam až „doběžkoval“.

Děkujeme tímto všem našim rodičům, že neváhají a ochotně s námi naše výzvy podstupují. Bez rodičů by to letos nešlo.

Moje 7 denní sportování

V pondělí jsem si šla vyběhnout do kopce asi 200 m. V úterý a ve středu jsem odpočívala. Ve čtvrtek jsem byla bobovat a postavila jsem sněhuláka. V pátek jsem zase šla bobovat. V sobotu jsme měli rodinný výlet na běžkách. Ujeli jsme 7,58 km. v neděli jsem si zašla bobovat. Karolína Gletová

Emma u památného stromu v Loučkách

V sobotu jsme byly na hoře Praděd. Dojeli jsme z parkoviště Hvězda na Ovčárnu autobusem. Od Ovčárny jsme na vrchol došli pěšky. Bylo tam spousta sněhu a cestou zpět jsme do něho i skákali. Sice mě strašně boleli nohy ale i tak o byl super výlet.

Kája Dibelková na Pradědu- 20. února

Kája Dibelková na kluzišti v Loučkách

Ve středu jsem byly na procházce. Sice jsme nešli k mlýnu, ale viděli jsme ho z dálky. Šli jsme z Vítovky po svážnici směrem na Jakubčovice a někde před Heřmánkama jsme uhli nahoru směrem na Heřmanice. Vylezli jsme u cesty na Heřmanice, u "Mořského oka". Ušli jsme 8 Km, jak můžete vidět na mapce.

Kája Dibelková

V pátek jsme šli s mamkou a sestrou do Jakubčovic. Tam jsme šli lesem a zpátky po normální cestě. V sobotu jsme byly na Kelčském Javorníku. Bylo to sice namáhavé ale i tak jsem si to užila. Nahoře jsme si dali polívku a tousty které jsme si vzali z domu. V neděli odpoledne jsem šla s kamarády do heiparku bobovat. Karolína Dibelková

Damian Ševčík putuje po rodném kraji....

Výzva č. 4- Jakub Dobiáš, Emma Sadilová u Zvoničky v Jakubčovicích nad Odrou - hned v úterý!! - Chválíme!!

Do Louček se vydali také Nikola, Matěj, Ondřej, Jakub, Viki a Emma.

Cesta do Louček:

S kamarádem Matějem jsme si dali sraz u řeky Odry u cyklostezky.Pak jsme se vydali do Louček k Wesselskému mlýnu.Cesta k mlýnu byla dlouhá asi 2 km.Jak jsme šli tak jsme si prohlíželi krajinu a povídali si.Když jsme došli ke mlýnu tam jsme se vyfotili a fotku poslali naší paní učitelce a šli jsme zpátky do Oder.Při procházce jsme potkali paní učitelku.Domů jsme přišli unaveni a spokojeni,že jsme cestu zvládli. Nikola Martinec

Putujeme s rodiči po okolních rozhlednách

Radek Milerský na rozhledně Olšová - Pohoř

Ondřej Krejčiřík došel do Tošovic

Damian Ševčík na procházce z Tošovic do Jestřábí.

Karolína Gletová na Pohoři

Moje zatím nejhezčí procházka

Moje nejhezčí procházka byla v sobotu.Šli jsme na Veselí z druhé strany.

Šli jsme s mojí sestřenicí. Ten výlet nám trval 2 hodiny a 12 minut. Ušli jsme 8,64 km.

Kája Gletová

Štefan Mizera a celá jeho rodina zdraví z Pohoře.

Karolína Dibelková a Emma Sadilová zdraví z Veselí

Emma Sadilová na Pohoři

Pátek- 29. leden Smrk (Beskydy)

Ve čtvrtek jsme se rozhodli stavět iglú. Když jsme začali dělat základy, přišel Damián, a přidal se k nám. Vyřízli jsme vchod a dveře. Začali jsme kopat uvnitř. Hned jsme se tam vešli oba. Začli jsme kopat střechu, a uplácávat. Ale jak jsem uplácával střechu, tak se mi probořila. Proto jsme museli zasypat půlku iglú. O něco později u iglú BUUUUUM a část zdi spadla. Tak jsme půl hodiny strávili opravou zdi. Štefan Mizera

Bunkr - Damian Ševčík

Stavíme sněhuláky - distančně

Ema a Ondřej Krejčiříkovi staví v Tošovicích sněhuláka

Adéla staví iglú

Sofie

𝕁𝕒́ 𝕛𝕤𝕖𝕞 𝕤𝕖 𝕧 𝕤𝕠𝕓𝕠𝕥𝕦 𝕣𝕒́𝕟𝕠 𝕤̌𝕝𝕒 𝕓𝕠𝕓𝕠𝕧𝕒𝕥, 𝕟𝕒 𝕜𝕠𝕡𝕖𝕔,𝕒 𝕙𝕠𝕕𝕟𝕖𝕜𝕣𝕒́𝕥 𝕛𝕤𝕖𝕞 𝕟𝕒𝕣𝕒𝕫𝕚𝕝𝕒 𝕟𝕖𝕜𝕒𝕞,𝕜𝕒𝕞 𝕛𝕤𝕖𝕞 𝕟𝕖𝕞𝕖𝕝𝕒 𝕧 𝕡𝕝𝕒𝕟𝕦 𝕛𝕖𝕥😂 𝕒 𝕥𝕒𝕜𝕪 𝕛𝕤𝕖𝕞 𝕤𝕖 𝕫 𝕥𝕠𝕙𝕠 𝕟𝕖𝕞𝕠𝕙𝕝𝕒 𝕡𝕣𝕖𝕤𝕥𝕒𝕥 𝕤𝕞𝕒𝕥😂𝕒 𝕧 𝕤𝕠𝕓𝕠𝕥𝕦 𝕛𝕤𝕞𝕖 𝕤𝕖 𝕤̌𝕝𝕚 𝕜𝕠𝕦𝕝𝕠𝕧𝕒𝕥 𝕒 𝕛𝕒́ 𝕦𝕜𝕝𝕠𝕦𝕫𝕝𝕒 𝕚 𝕟𝕒 𝕣𝕠𝕧𝕟𝕖́ 𝕔𝕖𝕤𝕥𝕖!!😅 𝕁𝕠 𝕒 𝕧 𝕤𝕠𝕓𝕠𝕥𝕦 𝕠𝕤𝕝𝕒𝕧𝕠𝕧𝕒𝕝 𝕓𝕣𝕒𝕥𝕣𝕒𝕟𝕖𝕔 𝕟𝕒𝕣𝕠𝕫𝕖𝕟𝕚𝕟𝕪, 𝕒 𝕓𝕪𝕕𝕝𝕚́ 𝕒𝕫̌ 𝕫𝕒 𝕆𝕕𝕣𝕒𝕞𝕒 𝕒 𝕛𝕒́ 𝕛𝕤𝕖𝕞 𝕤̌𝕝𝕒 𝕡𝕖𝕤̌𝕜𝕪.

Já jsem byla z Kájou dibelkovou v sobotu na Veselí. Emma Sadilová

Cesta tam byla hrozná protože se nám vůbec nechtělo chodit do kopce.

Potom co jsme ty kopce vyšli tak jsme šli po rovině konečně a už jsme tam skoro byli.

A tou cestou co jsme šli byli takové přikopy a my jsme do toho pořádskákali potom jak jsme byli u značky veselí tak jsme se šli vyfotit,potom jsme se šli najíst a napít teplého čaje ašli jsme se podívat nahoru na rothlednu,a tam jsem se taky vyfotili a sešli jsme dolů a šli jsem už směrem domů.

_____________________________________________________________________

Jak sem sportoval o víkendu R. Milerský

Byl sem na rozhledně. Doma sem dělal dřepy. U stodoly jsme jezdily na sáních a na bobech. Doma sem skákal přes švihadlo. Zametal sem dvůr aby se nechodilo ve sněhu. Doma sem dělal kliky. Šel sem s naším psem na pole .

______________________________________________________________________________

V pátek jsme byli s mamkou na Veselskou rozhlednu. Šli jsme přes les prej že přes cestu by nás něco přejelo ( ' -'),takže jsme si to zkrátily o 2 km. Začlo sněžit a mě bylo pořád vedro. V sobotu jsme byli na Stříbrném jezírku, šli jsme aj s tátou ale ten se musel vrátit protože ho bolelo koleno, ale jinak ten kopec byl hrozný. V neděli jsme byli na Pohoři, šli jsme aj s babičkou a Valčou. Když jsme tam vylezli tak se Valči začala motat hlava, byla jsem v šoku. Jinak to bylo to nejlepší co jsem mohla zažít. Dneska jdu s Monikou do města a pak na hřiště, jinak přeji hezký zbytek dne.😊 Viki Zdražilová

V sobotu jsem byla s mamko a ze psama na Pohoři,teď si nepamatuju kolik to bylo km ale mamka mi řekla:bylo to asi 5 km.V neděli jsme byli na stříbrném jezírku,jak sme šli zpátky tak jsem hodila hubu protože jsem se zasmála mamce jak jí to podjelo.Jinak v pátek jsme byli na veselské rozhledně bylo to mega.👌 Viki Zdražilová

_____________________________________________________________________________________________________________

Moje víkendové sportování

V sobotu jsem byla s Emmou na Veselí. Bylo tam strašně moc sněhu jednou jsem tam skočila a šla mi vidět jen hlava. Sice byla zima ale i tak jsem si to užila. V neděli jsem šla se 3 kamarádama 1 kamarádkou a s bráchou bobovat na hřiště. Já jsem jednou jela na bobech a za mnou jel kamarád na dřevěných saních a přejel mě ale nic mě nebolelo. A dnes možná půjdu zase bobovat. Karolína Dibelková

V pátek hned po škole jsme šli s kamarády ven na boby. Dali jsme si soutěž kdo dojede nejdál.

Pak už jsme jezdili jen tak volně. V sobotu jsem jenom odpočívál z týdne. V neděli jsem žel zas bobovat za klukama. Zase jsme si dali soutěž kdo dojede nejdál. Pak už byla zima tak jsme šli domů. Matěj Lederer

Pondělí

V pondělí jsem šla s kamarádkou Maruškou a jejím mladším bratrem ven. Kamarádka jezdila s bratrem na bobech, já jsem naopak jela na talíři.

Úterý

V úterý jsem byla doma a se sestrou jsme dělali oběd. Odpoledne jsem šla ven s kamarádkou Naty stavěly jsme iglu a sněhuláky.

Středa

Ve středu jsem byla se sestřenicí Kiki venku dělali jsme na zahradě velký kopec a potom jsme po něm sjížděli dolů. (velká zábava)😊

Čtvrtek

Ve čtvrtek opravdu hodně sněžilo. Proto jsme se s Maruškou vydali na lov pokladu čistě a jednoduše nám od Marušky mamka připravila indície, aby jsme našly poklad. Na konec jsme poklad našli byla v něm hromada věcí ale směli jsme si vzít jen jednu, poklad tam pořád je.📦

Pátek

V pátek jsem byla nemocná. Ale odpoledne mi bylo líp tak jsem šla ven s kamarádkami jezdili jsme po břiše z kopce dolů. Pak tam přijela Maruška tak jsme jezdily na talíři.🌨

Marie Bálintová

Minulý týden v pondělí jsem byl s dcerou od psycholožky na procházce po Jakubčovicich. Byli jsme spolu i na hřišti, kde je místo na posilování. Jezdil jsem chvíli na rotopedu.

Ve středu jsme šli celá rodina stavět sněhuláka. Byli jsme venku skoro až do večera.

Ve čtvrtek jsem šel ven sám. Když jsem si chtěl jít pro klacek na sněhuláka tak jsem si nevšiml díry plné bahna a šlápl jsem do ní. Měl jsem nohu po koleno v bahně. Když jsem se snažil nohu vytáhnout spadl jsem tam skoro celý. Doma jsem se to snažil vyčistit, ale drhl jsem tak moc, že jsem boty zničil.

V pátek jsem byl s tetou a Adelkou na nákupu. Nachodili jsme 8930 kroků.

V sobotu jsme se šli podívat na zahrádku a chtěl jsem tam postavit sněhuláka, ale sníh byl jak prach a nechtělo to držet. Tak jsme se sestrou jen blbli. Večer měla Adélka teplotu a ráno jsme se vzbudil nachlazený i já a teta taky. Jakub Dobiáš