La meva experiencia Erasmus

Aqui expllicare la meva experiencia, vaig anar Italia Sicilia a la ciudad de Catania durant 15 dies del 1 - 15 de Maig.

Vaig anar a fer les 80 hores de pràctiques al extrenger . Aquesta experiencia la compertesc amb una company de classe Cristian.

Per poder anar habia de ferme una prova PCR, on me la vaig fer a Inca a la clinica Quiron Salud amb el meu company Cristian dos dies abans de partir

l ' empressa estaba siutada al final de la Via Coccio, a dos minuts caminan. El primer dia varem fer la presentacio amb el jefe Giovanni, la empressa sa nom Technology Implanti Giovanni Giorgo.

Eram 8 traballadors incluinmos a noltros ,un parell de dies vaig anar amb dos companys que se nomien Manuel tot dos la primera semana , la seguent vaig anar amb en Lucas a repartir paquets i amb en Giovanni.

VID-20210501-WA0012.mp4

La vivienda esta siutuada a la Via Coccio N11 c, les feines de casa les repartiem un dia en Cristian i un dia yo. El berenar i el sopar cuasi sempre a casa i el dinar sempre dinavem defora amb els company de la fiena o noltros el cap de semana.

VID-20210520-WA0003.mp4

Anarem a la platja el penúltim dia i tenia unes vistes cap el volcan increibles tambe podies veure tot Catania estaba super guapo

Varem coneixer a un grup de Erasmus de Grau Mitja de comerç, perrucaria adminitració i empreses.

I uns erem de Sevilla, Tenerife , Jaen, i tots eren molts simpatics, amables i divertits.

Aquesta vegada per tornar no varem anar a una clinica sinos que varem anar a un laboratori que estaba situat a la VIA Etnea N509

En Cristian i jo sortirem de Sicilia / Catania a les 15:40 i arribarem a Barcelona cuasi a les 18:00, teniem que fer una escala de 13 hores i estarem allà , soparem i esperavem fins embarca que va ser el dia seguent a les 08.00.

M 'ha agradat molt ha estat una experiencia inolviadable començant per les practiques i seguint per poder visitar Italia, esper tornar a fer cualque dia un altre viatge com aquest. Moltes gracies al Director del centre, cordinadore, tutor i als mestres per poder haver fet aquest viatge.